FANDOM

Al Apone - członek United States Colonial Marine Corps o stopniu sierżanta.

Zginął z rąk Obcych podczas misji na LV-426.

Biografia

Apone był drugi najwyższy rangą, zaraz po Gormanie w misji na LV-426. Na USS Sulaco wraz z Hicksem przypatruje się, jak Ripley radzi sobie z obsługiwaniem ładowarki.

Kiedy Sulaco dociera na LV-426, Apone przygotowuje swoich ludzi na zrzut.

Apone doprowadza swoich ludzi do kompleksów kolonii. Chodząc po korytarzach Hadley's Hope znajdują ocalałą osobę - dziewczynkę o imieniu Newt. Apone stwierdza, że była tu walka.

Marines odkrywają, że wszystkie rodziny znajdują się w jednym kompleksie. Okazuje się, że w podziemiach nie można używać normalnej amunicji, ponieważ mogliby uszkodzić system chłodzący, a w rezultacie doprowadzić do wybuchu termojądrowego. Apone protestuje, lecz bez skutku, a oddział przenosi się na miotacze.

Apone i jego ludzie znajdują ciała martwych kolonistów w kokonach, w tym jedną kobietę, która jest dalej żywa. Po chwili z jej ciała wydostaje się chestburster. Apone szybko go spala, lecz po chwili z zakamarków wychodzą ksenomorfy i rozpoczyna się walka.

Podczas zamieszania jakie wywołuje atak Obcych, Apone zostaje przez nich zabrany i kontakt z nim się urywa. Najprawdopodobniej zostaje zapłodniony przez facehuggera.

Osobowość i cechy

Apone był pyskatym sierżantem wojskowym z zamiłowaniem do USMC. Podczas misji na LV-426 widać, że to charyzmatyczny Apone był prawdziwym dowódcą Marines, podczas kiedy porucznik Gorman tracił kontrolę nad sytuacją. Mimo to pozostawał żołnierzem z krwi i kości, więc słuchał się jego rozkazów. To właśnie dzięki niemu oddział pozostawał zdyscyplinowany.

Galeria