FANDOM

Alex Woods − jest główną bohaterką z amerykańskiego filmu Alien versus Predator.

Biografia Edytuj

Początki Edytuj

Jjkukmyf

Alex podczas wspinaczki na wielkiej górze.

Woods początkowo pracowała przy badaniu lodowców. Była to niebezpieczna praca, ale bohaterce to nie przeszkadzało. Później zadzwonił do niej Max Stafford, który reprezentował Korporację Weyland'a. Max zaproponował kuszącą propozycję - jeśli Woods spotka się z Charles, to on wesprze jej fundację - na którą przystała Alex. Podczas podróży w helikopterze, niechcący została obudzona przez Graeme Miller' a, który robił sobie zdjęcia. Po krótkiej rozmowie z nim zbliżali się do ogromnego statku, gdzie odbyło się zabranie. Zgromadzenie prowadził Max, który oddał głos panu Charles Bishop Weyland. Charles nie tracąc czasu, od razu przechodzi do rzeczy, ujawniając swoje odkrycie - Piramidę Yautja. Gdy Weyland mówił o specjalistach, którzy wyrażali swoje opinie na temat budowli, to Sebastian de Rosa, nagle powiedział, że wszyscy jego eksperci mają rację. Jak sam powiedział piramida ta miała cechy trzech kultur: Piramida Egipska, Piramida Azteków i Piramida Knelów - czyli najstarsza Piramida. Po tej rozmowie Max oddał głos Rusten Quinn, który dowodził Brygadą Wiertnicą, która miała za zadanie wywiercić tunel, ale, że Piramida znajdowała się pod śniegiem, (600 m) to samo wiercenie zajęłoby co najmniej siedem dni. Wtedy Alex dodała, że minęłyby trzy tygodnie wyszkolenia ludzi, przed wejściem do Piramidy. Weyland nie zgodził się mówiąc, że nie tylko on ma satelitę nad głową. Po krótkiej sprzeczki pomiędzy Woods a Weyland, Alex odchodząc od zebranych świadczyło, że odchodzi. Podczas Pakowania swoich rzeczy Max powiedział, że pieniądze zostały przelane na jej fundację. Gdy odchodził, Alex spytała się go kto ją zastąpi, w tedy Stafford odpowiedział, że Joe Connors.
Kyf

Alex, która pakuje swoje rzeczy.

W Piramidzie Edytuj

Alex początkowo nie zgadzała się na posiadanie broni w piramidzie, nie mieli pewności że na zewnątrz jest coś niebezpiecznego, a właśnie, zginęło kilkanaście uzbrojonych osób. Eksperci porozdzielali się, grupa w komorze z Facehuggerami, po jakimś czasie została zaatakowana, Młoda Krew obserwowała zwiedzających, którzy odkryli broń Yautja, zdenerwowani Eksperci kazali odłożyć broń jednemu z ekspertów. To nie podziałało, broń została przekazana do plecaka Weylanda, który co jakiś czas miał problemy z oddychaniem. Młoda Krew wtargnęła do piramidy, wielu członków ekspedycji zginęło. Sebastian De Rosa był z resztą ekspertów, a Alex widziała przed sobą Choppera, który chciał ją zabić ostrzem naramiennym, po czym Robotnica od tyłu przebiła go ogonem, zginął. Gdy Celtic zauważył Ksenomorfa atakującego Choppera, od razu rzucił się na niego. Stoczył z nim walkę, w trakcie walki był liderem Ksenomorfów, Gridem. Ostatecznie Celtic zginął, został Scar. Który wraz z Alex podążali po piramidzie, spotkali Sebastiana De Rosa, który był przy targnięty wcześniej do gniazda, wcześniej również zwiedzali napisy oraz historię piramidy. Alex dostała również włócznię, zrobioną z ogona Ksenomorfa i jego głowy. Oraz przystąpiła do pseudo-krwawego rytuału, po wydostaniu się z piramidy, mieli szybko wydostać się przez kanał, prowadzący do piramidy, nastawiona wcześniej bomba przez Scara wysadziła całą gromadę Ksenomorfów. Wydostali się później na powierzchnię gdzie Scar naznaczył policzek Alex znakiem że jest Krwawą. Z Piramidy wydostała się królowa z którą musieli stoczyć walkę. Królową udało się pokonać przez ściągniecie na dół zbiornika wodnego do którego była przyczepiona. W trakcie walki niestety poległ Scar. Po przybyciu kolejnych Predatorów, zabrali ciało Scara a Ancient ofiarował Alex bogato ozdobioną włócznię.

Ciekawostki Edytuj

  • Alex pracowała w Ochronie Środowiska.
  • Jako jedyna przeżyła na Antarktydzie.
  • Uważa się, że Alex uczestniczyła w Krwawym Rytuale.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki