FANDOM

Alien vs Predator:Extinction - Jest pierwszą grą strategiczną w świecie obcego i predatora. Została wydana w 2003 r. na konsole PS2 i Xbox.

Rozgrywka Edytuj

Avp wall2 lg.jpg

Przeciwieństwie do wielu innych gier strategicznych czasu rzeczywistego, nie budujemy budynków i nie rozbudujemy swojej bazy. W grze "Alien vs Predator Extinction" zajmujemy się prowadzeniem jednostek do walki, Mamy 3 kampanie do wyboru: Obcy, Predator i ludzie w których skład wchodzi po 7 misji w każdej kampanii. Zależności który gatunek wybierzemy, będziemy mogli korzystać z odrębnych sposobów pozyskiwania jednostek i różniących się cech i umiejętności.

Aliensvspredatorextinction-01.jpg

Rój ObcychEdytuj

Shootmeimdumb2.jpg

Najważniejszym osobnikiem w społeczności obcych jest królowa dzięki której po wykształceniu kokonu będziemy pozyskiwać jajka i modyfikować cechy danych kast obcych. Z jajek rozwijają się twarzołapy którymi będziemy musieli pokierować do żywiciela, to jaki będzie żywiciel zdecyduje nad tym do jakiej kasty będzie należał nasz ksenomorf np: z bydła o nazwie "oswocs" rozwinie się robotnica, z człowieka rozwinie się wojownik,z "Kurn"(stworzenie podobne do psa lub wilka) i "Krilitic"(ogromny stawonóg,przypominający skorpiona) rozwinie się runner(zwiadowca),możemy także przekształcić jajo w królewskie jajko(rożni się tym że jest całe czarne) z którego wylęknie się królewski twarzołap,on zaś po znależeniu żywiciela da początek Praetorian, kiedy zdobędziemy odpowiednią ilość punktów(które zdobywamy przez zabijanie swoich ofiar) będziemy mogli wybrać czy nasz Praetorian stanie się nową królową po utracie starej lub będzie nalezą do nowej kasty do której należą "Carrier" i "Ravager".Przed każdą misją w kampanii obcego i pozostałych kampanii znajduję się dokładny i staranny opis historii misji.

Klan Predatorów Edytuj

Shootmeimdumb1.jpg

Punkty w kampanii "Predator" zdobywamy przez wyrywanie czaszek swoim ofiarom ,natomiast dzięki machinie "Shrine" wzywamy kapsuły w których znajdują się pojedyncze jednostki Yautja's,może wykorzystać ruchome działo technologi predatorów do obrony "Shrine".Każdy Yautja będzie zajmował specjalizacją danego narzędzia łowieckiego np:jeden osobnik będzie posiadał ostrza,następny miotacz plazmowy,a kolejny włócznie. Opcje ilości energii i życia może regenerować przez cały czas, zdobyte punkty mogą pomoc ulepszeniu zakresu wizji łowców.

Oddział ludzkiej piechoty kosmicznej Edytuj

437050-aliens-versus-predator-extinction-xbox-screenshot-campaign.jpg

W całkiem odmienny sposób z dobywamy punkty w kampanii piechoty kosmicznej,żeby uzyskać punkty musimy znaleźć i naprawić procesor atmosferyczny. Jednostki są dostarczane przez "Dropship",kontakt z statkiem kosmicznym utrzymuję "CommTech" o którego musimy dbać przeciwnym razie stracimy możliwość dostarczenia nowych jednostek.

Marketing Edytuj

Opinie o grze były różne,przeważnie były pozytywne.

Gra cieszyła się swoją popularnością do póki w roku 2010,nie pojawiła się gra Aliens vs Predator 3. Oprócz oficjalnego trilera,pojawiły się także krótkie filmiki o charakterze humorystycznym które promowały grę.
full00:23

Alien vs Predator Extinction commercial-0

full

Aliens Vs Predator Extinction01:16

Aliens Vs Predator Extinction

Oficjalny trailer gry.

Żródła:Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki