FANDOM

Aliens: Colonial Marines - to gra wyprodukowana przez studio Gearbox Software gra FPS będąca kontynuacją filmu Obcy - decydujące starcie, dziejąca się po wydarzeniach z filmu Obcy 3. Gracz wciela się w członka czteroosobowego oddziału United States Colonial Marines. Zostala wydana w 2013 roku. Gearbox Software próbowało utrzymać grę w przerażającym klimacie Obcego, niestety ostatecznie została mocno skrytykowana zarówno po stronie recenzentów jak i po stronie graczy.

Fabuła Edytuj

Akcja dzieje się 17 tygodni po wydarzeniach z filmu Obcy - decydujące starcie. Oddział Marines otrzymuje zadanie odnalezienia Ellen Ripley na planecie LV-426. W trakcie gry, natkniemy się również na najemników korporacji Weyland-Yutani.

Multiplayer Edytuj

Oprócz trybu kampanii dla jednego gracza, gra oferuje również tryb wieloosobowy w którym możemy się wcielić również w Obcego. Istnieje kilka trybów rozgrywki:

  • Team Deathmach - Gracze są podzieleni na dwie drużyny. Wygrywa drużyna z większą ilością zabójstw.
  • Extermination - W tym trybie, drużyna Marines ma zadanie zniszczenia jaj Ksenomorfów podczas gdy drużyna Obcych ma za zadanie temu zapobiec.
  • Escape - Tryb gry, w którym drużyna Marines musi wykonać określone zadania, aby ułatwić im ucieczkę z mapy. Drużyna Obcych musi po prostu temu zapobiec i ich zabić.
  • Survivor - W tym trybie, gracze z drużyny Marines muszą utrzymać się tak długo jak to możliwe, przed nacierającą drużyną Obcych. Podobnie jak w przypadku trybu Escape, tutaj Marines również mają więcej zdrowia lecz tylko jedno życie, podczas gdy słabsi Obcy mogą bez przerwy atakować.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki