FANDOM

Globus
Poniższe fakty zostały opisane z punktu widzenia prawdziwego świata.

Aliens: Colonial Marines − to gra wyprodukowana przez studio Gearbox Software gra FPS będąca kontynuacją filmu Obcy − decydujące starcie, dziejąca się po wydarzeniach z filmu Obcy 3. Gracz wciela się w członka czteroosobowego oddziału United States Colonial Marines. Zostala wydana w 2013 roku. Gearbox Software próbowało utrzymać grę w przerażającym klimacie Obcego, niestety ostatecznie została mocno skrytykowana zarówno po stronie recenzentów jak i graczy.

Fabuła Edytuj

Akcja dzieje się 17 tygodni po wydarzeniach z filmu Obcy − decydujące starcie. Oddział Marines otrzymuje zadanie odnalezienia Ellen Ripley na planecie LV−426. W trakcie gry, natkniemy się również na najemników korporacji Weyland−Yutani.

Multiplayer Edytuj

Oprócz trybu kampanii dla jednego gracza, gra oferuje również tryb wieloosobowy w którym możemy się wcielić również w Obcego. Istnieje kilka trybów rozgrywki:

  • Drużynowy Deathmach − Gracze są podzieleni na dwie drużyny. Wygrywa drużyna z większą ilością zabójstw.
  • Eksterminacja − W tym trybie, drużyna Marines ma zadanie zniszczenia jaj Ksenomorfów podczas gdy drużyna Obcych ma za zadanie temu zapobiec.
  • Ewakuacja − Tryb gry, w którym drużyna Marines musi wykonać określone zadania, aby ułatwić im ucieczkę z mapy. Drużyna Obcych musi po prostu temu zapobiec i ich zabić.
  • Przetrwanie − W tym trybie, gracze z drużyny Marines muszą utrzymać się tak długo jak to możliwe, przed nacierającą drużyną Obcych. Podobnie jak w przypadku trybu Escape, tutaj Marines również mają więcej zdrowia lecz tylko jedno życie, podczas gdy słabsi Obcy mogą bez przerwy atakować.

Galeria Edytuj