FANDOM

Prawdziwy świat
Poniższe fakty zostały opisane z punktu widzenia prawdziwego świata.

   Aliens versus Predator: Deadspace to mini komiks (one-shot) wydany w roku 2008 przez Dark Horse Comics. Jego autorami są Mike Kennedy oraz Francisco Ruiz Velasco. Komiks w zamierzeniu nie był przeznaczony do osobnej sprzedaży, dołączony został jako specjalny dodatek do wydania DVD filmu Alien versus Predator 2: Reqiuem oferowanego przez sieć Best Buy.

FabułaEdytuj

Ostrzeżenie.png
Uwaga! Poniżej znajdują się
szczegóły dotyczące fabuły
lub zakończenia utworu.

   Astronauci Karl i Dennis z ekipy ratunkowej wchodzą na pokład uszkodzonego statku kosmicznego. Cała załoga zginęła, a statek został rozhermetyzowany. Na miejscu odkrywają martwych członków załogi, jak również ślady walki i działania nieznanego kwasu oraz uwięzioną w ładowni królową. Okazuje się, że dostali się w sam środek starcia między przedstawicielami dwóch drapieżnych ras - Obcych i Predatorów. Na skutek walk, statek rozrywa potężna eksplozja, a sami astronauci wraz ze szczątkami bezwładnie spadają w atmosferę planety...

GaleriaEdytuj

Wewnątrz komiksu oprócz głównej historii zamieszczona została dodatkowo galeria tzw. pin-upów, czyli mini zbiór ilustracji wykonanych przez różnych rysowników przedstawiających starcia Predatorów z Obcymi. W galerii tej znalazły się prace następujących artystów:

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki