FANDOM

AncientPredator należący do klanu Starożytnych; wiekowy myśliwy, weteran i mentor młodych Yautja. Epizodyczny bohater pierwszej części AvP.

CharakterystykaEdytuj

Był bardzo starym Yautja. Odznaczał się wysokim wzrostem i dostojnością. Na jego twarzy widać było oznaki starości – liczne kolczaste wyrostki i zmarszczki. Jego włosy miały niebieskawy kolor, będący najprawdopodobniej odpowiednikiem siwizny. Jego wiek jest nieznany, lecz wynosił około kilku stuleci.

Ancient ubierał się w rytualną zbroję i pełen łowiecki rynsztunek. Nosił na sobie długą purpurową szatę, dodającą mu jeszcze więcej dostojności. Jego broń i zbroja były unikatowe i bogato zdobione. Maska naznaczona Znakiem Wojownika była również unikatowa. Łowca przypinał ją jak naramiennik, gdy nie była mu potrzebna. Nosił też liczne ozdoby, takie jak trofeum z ludzkiej czaszki przypięte do pasa czy sznury i wisiorki.

LosyEdytuj

Starożytny Predator posłał trzech młodych Yautja do zaliczenia próby przejścia, nazywanej rytuałem Młodej Krwi. Czekał w statku-matce na zakończenie polowania.
190px-AVP Elder Predator
Obserwował z ukrycia starcie Scara oraz Alexy Woods z królową ksenomorfów. Po zakończeniu walki nagrodził kobietę za jej odwagę – w dowód uznania ofiarował jej swoją zdobioną włócznię. Jego podwładni zabrali na pokład martwe ciało Scara i odlecieli w Kosmos. Nie byli świadomi, że w jego ciele rozwija się młody Predalien.

SprzętEdytuj

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki