FANDOM

Anna Gonsalves − była członkinią komunistycznej partyzantki działającej w dżungli Val Verde, gdzie została przechwycona przez oddział Alana Schaefera.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Anna będąc młoda, spędziła większość życia w klasztorze. Mimo że wychowujące ją zakonnice były z niej bardzo dumne, Anna z czasem wstąpiła do komunistycznego ruchu oporu rebeliantów i brała udział w wielu bombardowaniach.

Dżungla Edytuj

Anna została pojmana przez oddział CIA dowodzony przez Dutcha gdy ci przeprowadzili atak na bazę partyzantów. Kobieta próbowała strzelić majorowi w głowę z pistoletu, ta została jednak szybko ogłuszona. W trakcie drogi do strefy lądowania, Anna wymknęła się żołnierzom jednak w trakcie ucieczki została złapana przez Hawkinsa. Agent został jednak zabity przez Jungle Huntera, a jego krew rozbryzgała się na twarzy Anny. Ta powiedziała pozostałym żołnierzom że zna bestię z wielu miejscowych legend. Z czasem ginęli kolejni żołnierze aż w końcu przy życiu pozostał tylko Alana "Dutcha" Schaefera który kazał kobiecie uciekać do śmigłowca. Nazajutrz, Anna i Philips przybyli po Dutcha który przeżył walkę z Jungle Hunterem.

Galeria Edytuj