FANDOM

Berserker (Mr. Black) − zidentyfikowany jako przywódca "Super Predatorów" (jeden z dwóch rywalizujących klanów Yautja polujących na ludzi). Wyróżniał się od powszechnie znanych Yautja tym, że posiadał o wiele bardziej spłaszczone lub gładkie czoło. Nie miał typowych wyrostków, z których wychodziły włosy u Yautja. Zdecydowanie różnił się barwą ciała oraz siłą. Bohater filmu Predators. Był głównym antagonistą w filmie Predators.

Pobrane

Zginął w walce przeciwko Royce i Isabelle. Na początku wygrywał i rzucał przeciwnikiem na wszystkie strony. Jednak, gdy szykował się do zabicia Royce, Isabelle naładowała swój karabin i wystrzeliła w okolice serca łowcy. Predator odwrócił się i wystrzelił ostrze nadgarstkowe w stronę kobiety, jednak jej nie zabił. W tym samym czasie Royce zauważył coś w stylu małego toporka i zaczął bić nim predatora po głowie. Po kilku trafieniach mocne uderzenie odrzuciło Bio−maskę. Royce odciął predatorowi rękę, a po krótkiej chwili także głowę.

Jest on przedstawicielem najprawdopodobniej innego podgatunku Yautja, którego możemy się domagać w fanowskiej półce uniwersum AVP.
Predators Berseker Predator vs Classic Predator (1080p HD )

Walka Berserkera z Klasycznym predatorem

PREDATORS Scene Royce vs Berserker Predator

Ostatnie 6 minut łowcy

UzbrojenieEdytuj

W skład jego uzbrojenia wchodziły:

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego postać została oparta na koncepcji Black Predator (stąd właśnie wzięło się jego przezwisko − Mr. Black).