FANDOM

Berserker (LV-412) - członek klanu Super Predatorów, Wielki Yautja, został wysłany na misję na księżyc LV-412, by pokonać wszystkie trutnie i przejąć królową jest także jednym z dowódców klanu Super Predatorów.

Biografia Edytuj

Będąc jednym z ostatnich członków Super Predatorów, poleciał na LV-412 gdzie musiał pokonać jednego z trutni ksenomorfów aby uwolnić swoją grupę. W końcu klan przejął królową która pozwoliła im kontrolować większość ksenomorfów. Nie na wszystkich to jednak działało (w tym na jednego z trutni). Po zdobyciu kontroli nad obcymi, Super Predatorzy pojmali Yautja pochodzącego z klanu Jungle Hunter w celu przetestowania walki Predatora z kontrolowanymi Ksenomorfami. Gdy ten zabił wszystkich obcych, Berserker sam się szybko uporał z Predatorem. Yautja przed śmiercią wysłał jeszcze sygnał w celu ostrzeżenia wodza klanu. Truteń ksenomorfów zabił wszystkich Super Predatorów po czym stanął do walki z samym Berserkerem w której ksenomorf zdołał osłabić wroga po czym na twarz predatora wskoczył Facehugger. Później z klatki piersiowej Berserkera wydostał się Chestbuster zabijając przy tym Predatora.
Ber

Chestburster wydostaje się z klatki piersiowej Berserkera.

I tak powstał Berserker Alien.

Uzbrojenie Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki