FANDOM

Billy Sole − członek militarnej grupy Alana "Dutcha" Schaeffera, która w 1987 została wynajęta przez CIA do misji ratunkowej w Val Verde.

Zginął w Val Verde z rąk Jungle Huntera.

Biografia Edytuj

Billy wraz z drużyną zostaje wynajęty przez CIA do misji ratunkowej w samym środku dżungli w Val Verde.

Kiedy oddział dolatuje na miejsce, trop prowadzi Billy'ego do makabrycznego odkrycia − widzi powieszone ciała pozbawione czaszek, skóry i kręgosłupa. Poznając po ekwipunku, że to Jim Hopper oraz dwaj jego ludzie. Dalsze poszukiwania prowadzą ich do partyzanckiej wioski, którą niszczą biorąc jednego zakładnika − dziewczynę Annę.

Billy zaczyna odczuwać obecność nieznanej istoty, mimo, że nie może jej zobaczyć. Kiedy dwaj ludzie Dutcha − Blain i Hawkins zostają zamordowani w nieznanych okolicznościach, Billy powoli akceptuje fakt, że odpowiedzialny za to jest Predator i nie ma szans na przeżycie.

Kiedy giną Mac oraz Dillon, słysząc krzyk tego drugiego Billy zatrzymuje się i wyrzuca wszystkie bronie prócz maczety i staje do walki z Jungle Hunterem, w której ginie.

Nie wiadomo, w jaki sposób Predator zabija Billy'ego, lecz najprawdopodobniej zachował się honorowo i walczył z nim na ostrza. Po tym zdarzeniu Predator zabiera jego ciało i pozbawia czaszki z kręgosłupem. Po przeczyszczeniu czaszki kosmita umieszcza je wśród swoich "trofeów" − czaszek oddziału Dutcha.

Galeria Edytuj