FANDOM

Y

Bio−maska Celtica.

Bio-maska − jest jednym z głównych urządzeń używanych przez Yautja. Każda pojedyncza maska jest robiona na zamówienie, toteż różni się od pozostałych i stanowi znak rozpoznawczy właściciela. Pełni ona funkcje ochrony głowy, dostarczania 
X

Bio−maska Wolfa.

mieszanki gazów do oddychania, nagrywania i przetwarzania dźwięku oraz umożliwia widzenie w wielu widmach świetnych. Może też służyć jako pomoc, przy celowaniu do ofiary z Działka plazmowego. Maska trzyma się głowy dzięki różnicy pomiędzy ciśnieniem atmosferycznym a tym wewnątrz maski.

Charakteryzacje bio−masek Edytuj

  • City Hunter − Ta maska, miała mniejszą przerwę pomiędzy ,,nosem" a oczami, kolor tej maski był brązowy.
  • Chopper − Jego maska posiadała charakterystyczne fale, a oczy zamiast oddzielne, przypominały wizjery.
  • Celtic − Jedna z popularniejszych Bio−masek, posiada osobne oprawki, jego maska bardzo przypomina maskę Guardiana, posiadała bardzo wsunięte miejsce na kości policzkowe.
  • Scar − Jego maska początkowo była wzorowana na oryginalnej masce, jednak po pierwszym krwawym rytuale, była to maska klasyczna, wraz z wojowniczym znakiem ,,T"
  • Wolf − Maska bardzo podobna do oryginalnej, jednak miała mniejszy ,,nosek", oraz czoło było posunięte bardziej do góry, posiadała charakterystyczna szpikulce, oraz pismo Yautja na czole.
  • Tracker − Posiadała wystające 2 rogi z kości policzkowych.
  • Falconer − Maska dosłownie przypomina maskę Trackera, jednak jest bez rogów, oraz posiada bardziej wsuniętą brodę.
  • Crucified − Jego maska była robiona w kulturze Jungle Huntera, jednak posiadała urwany kawałek przy lewym oku.
  • Berserker − Jego maska posiada bardzo ciemną barwę, na miejscu ,,noska" znajduje się dolna część żuchwy, a wizjery są posunięte bardzo groźnie.
  • Lord - Maska wykonana ze złota i nieznanego czarnego metalu pokrytego językiem Yautja, w górnej przypominającej koronę Pretorian lub Queen Ksenomorf. Dolna część przypomina dokładną kopię szczęki Predatora z dodatkowymi osłonami bocznymi.  Miała wszystkie funkcje tradycyjnych masek Predator, ale także możliwość zobaczenia w trybie noktowizyjnym, aby polować na czające się Xenomorphy
    w ciemności. Był to także nośnik pamięci zawierające cała historie Predatora, od czasu pierwszego polowania na Xenomorphy, w formie nagrań holograficznych.
Lord-0
Maxresdefault-1

FunkcjeEdytuj

RespiratorEdytuj

Pobrane (2)

Bio−maska Scara.

Maska pobiera powietrze z atmosfery i miesza je z metanem w odpowiednich proporcjach, by uzyskać optymalną mieszankę. Gdy Predator jest pod wodą dostarcza mu powietrze z zapasów zebranych wcześniej. Zapas metanu wystarcza na około miesiąc.

Okulary / Noktowizor / Termowizor Edytuj

By zmienić zakres światła widzialnego, Yautja może użyć przycisków na lewym przedramieniu. Żeby przybliżyć lub oddalić obraz wystarczy, że dotknie jeden z klawiszy wewnątrz maski swoim kłem zewnętrznym.

Magnetofon Edytuj

Bio−maska nagrywa wszystkie dźwięki z wszystkich stron. Yautja może odtwarzać, przekształcać i analizować dźwięki nagrane przez Bio−maskę dzięki czemu może np: uczyć się naszego języka. Gdy predator jest pod wodą maska może działać jak sonar pomagając właścicielowi w namierzeniu celu.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy zasłużeni Yautja, wypisują róźne wzory z pisma Predatorów.
  • Podczas gdy City Hunter stracił swoją Bio−maskę w chłodni widział on w termowizji, pomimo iż stracił Bio−maskę.