FANDOM

Y

Bio-maska Celtica.

Bio-maska - jest jednym z głównych urządzeń używanych przez Yautja. Każda maska jest robiona na zamówienie, toteż każda jest inna i stanowi znak rozpoznawczy Yautja. Pełni ona funkcje ochrony głowy, dostarczania 
X

Bio-maska Wolfa.

mieszanki gazów do oddychania, nagrywania i przetwarzania dźwięku oraz umożliwia widzenie w wielu widmach świetnych. Może też służyć jako pomoc, przy celowaniu do ofiary z Działka plazmowego. Maska trzyma się głowy dzięki różnicy pomiędzy ciśnieniem atmosferycznym a tym wewnątrz maski.

Charakteryzacje bio-masek Edytuj

  • City Hunter - Ta maska, miała mniejszą przerwę pomiędzy ,,nosem" a oczami, kolor tej maski był brązowy.
  • Chopper - Jego maska posiadała charakterystyczne fale, a oczy zamiast oddzielne, przypominały wizjery.
  • Celtic - Jedna z popularniejszych Bio-masek, posiada osobne oprawki, jego maska bardzo przypomina maskę Guardiana, posiadała bardzo wsunięte miejsce na kości policzkowe.
  • Scar - Jego maska początkowo była wzorowana na oryginalnej masce, jednak po pierwszym krwawym rytuale, była to maska klasyczna, wraz z wojowniczym znakiem ,,T"
  • Wolf - Maska bardzo podobna do oryginalnej, jednak miała mniejszy ,,nosek", oraz czoło było posunięte bardziej do góry, posiadała charakterystyczna szpikulce, oraz pismo Yautja na czole.
  • Falconer - Maska dosłownie przypomina maskę Trackera, jednak jest bez rogów, oraz posiada bardziej wsuniętą brodę.
  • Crucified - Jego maska była robiona w kulturze Jungle Huntera, jednak posiadała urwany kawałek przy lewym oku.
  • Berserker - Jego maska posiada bardzo ciemną barwę, na miejscu ,,noska" znajduje się dolna część żuchwy, a wizjery są posunięte bardzo groźnie.

FunkcjeEdytuj

RespiratorEdytuj

Pobrane (2)

Bio-maska Scara.

Maska pobiera powietrze z atmosfery i miesza je z metanem w odpowiednich proporcjach, by uzyskać optymalną mieszankę. Gdy predator jest pod wodą dostarcza mu powietrze z zapasów zebranych wcześniej. Zapas metanu wystarcza na około miesiąc.

Okulary / Noktowizor / Termowizor Edytuj

By zmienić zakres światła widzialnego, Yautja może użyć przycisków na lewym przedramieniu. Żeby przybliżyć lub oddalić obraz wystarczy, że dotknie jeden z klawiszy wewnątrz maski swoim kłem zewnętrznym.

Magnetofon Edytuj

Bio-maska nagrywa wszystkie dźwięki z wszystkich stron. Yautja może odtwarzać, przekształcać i analizować dźwięki nagrane przez Bio-maskę dzięki czemu może np: uczyć się naszego języka. Gdy predator jest pod wodą maska może działać jak sonar pomagając właścicielowi w namierzeniu celu.

Ciekawostki Edytuj

  • Niektórzy zasłużeni Yautja, wypisują róźne wzory z pisma Predatorów.