FANDOM

Blain Cooper − był najemnikiem oraz członkiem oddziału Alana "Dutcha" Schaefera. On i Mac Elliot byli najlepszymi przyjaciółmi przez wiele lat nim dołączyli do oddziału Dutcha.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Blain i Mac służyli razem w trakcie Wojny Wietnamskiej jako część 101 dywizji powietrznodesantowej w operacji w Kambodży. W pewnym momencie, pluton został zaskoczony i ostrzelany. Z całego oddziału, jedynie Mac i Blain wyszli cało. W 1980 r. dołączyli do prywatnej militarnej drużyny dowodzonej przez Dutcha. Brali udział w operacjach mi.n. w Angoli, Kambodży oraz Afganistanie.

Val Verde Edytuj

Oddział po odkryciu obdartych ze skóry zwłok Jima Hoppera i jego żołnierzy, zaatakował oddział komunistycznej partyzantki. Blain zapewnił dużą przewagę żołnierzom gdyż używał do walki broni M134 Minigun. Po walce, oddział pojmał Annę która w pewnym momencie im próbowała uciec. Dogonił ją Hawkins który zaraz potem zginął z rąk Jungle Huntera. Żołnierze rozpoczęli poszukiwania zwłok Hawkinsa. Blain w pewnym momencie został trafiony z kuszy zadając mu niewielkie rany. Predator od razu oddał strzał z działka plazmowego który przepalił jego klatkę piersiową.

Oddział ukrył zwłoki Blaina w dżungli, lecz chwilę później ich uwaga została odwrócona przez świnię. W tym czasie Jungle Hunter zabrał ciało i wyrwał z niego głowę jako trofeum.

Ciekawostki Edytuj