FANDOM

Borgia Industries - był głównym konglomeratem założonym przez Isabellę Borgia w połowie XXI wieku, po

zniszczeniu New Way City. Firma była bezpośrednio odpowiedzialna za odbudowę Neonopolis, a także potajemnie za rozprzestrzenianiem kradzieży technologii Yautja w całym mieście gangów przestępczych.

Borgia Industries powstała w wyniku zniszczenia miasta New Way City w 1930 roku przez urządzenie auto-destrukcji Yautja. Po katastrofie, Isabella Borgia, żona zmarłego pana Nowego Miasta, Bruno Borgia, przejęła technologie Yautja z ruin i wykorzystała tech, aby zmobilizować ocalałych i poprowadzić przebudowę miasta New Way City.

Po upływie setki lat Isabella i jej syn Hunter, ich rozciągnięte przed nimi życiorysy krwi Yautja, które przypadkowo były narażone na nie w 1930 roku, zasadniczo sprawowały władzę nad miastem, obecnie przemianowane na Neonopolis. Córka Huntera, Lucretia, pomagała mu w zarządzaniu miastem. Rodzina wykorzystała technologię Yautja, którą zdobyli, aby stworzyć zaawansowaną broń, broń, która służyła do przechwytywania Yautji, która przybyła do miasta, aby polować. Hunter także zdołał zdobyć żywe egzemplarze ksenomorfów, które dał jako "prezent" swojej matce Isabeli. Borgia Industries nawiązała stosunki handlowe z Weyland Industries i Yutani Corporation, sprzedając na aukcji technologię Yautja pod nazwą "Prometheus Tech". Do roku 2030 firma Borgia Industries była jedną z najbardziej udanych i dochodowych firm na Ziemi.

W miarę upływu czasu firma Borgia Industries zaczęła zajmować się lokalnymi gangami ulicznymi w mieście, sprzedając swoje Prometheus Tech małym zbrodniarzom, którzy będą mogli korzystać z walki gangów. Nieznani gangom, faktycznie używano ich jako przynęty, by zwabić więcej Predatorów do miasta. W 2030 roku Yautja odpowiedzialna za zniszczenie New Way City i rozprzestrzenianie się technologii Yautja, znanej jako Scarface, powróciła do zniszczenia skradzionego Prometheus Tech i odzyskała jego honor. Szlak skradzionej technologii doprowadził go do Borgia Industries. Śledzi Lucretię w siedzibie Borgia, zabijając setki żołnierzy i żołnierzy Borgii, zabijając Isabellę i zmagając się z genetycznie powiększonym Hunterem na dachu wieży.

Wraz z śmiercią starszych członków Borgia Industries firma została wykupiona przez osobę znaną jako pan Weyland, która przekształciła Lucretię Borgię w superkomputer, znany jako MATKA, zaprojektowany do samodzielnego prowadzenia miasta.

Występowanie Edytuj

  • Predator: Concrete Jungle (gra video)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki