FANDOM

Celtic – jeden z trzech Yautja wysłanych do przejścia rytuału Młodej Krwii na Ziemię. Bohater pierwszej części AvP.

BiografiaEdytuj

W Piramidzie Edytuj

W 2004 roku został wysłany wraz z dwoma innymi młodzikami na powierzchnię wyspy Bouveta niedaleko Antarktydy. Miał wkroczyć do umiejscowionej pod lodem starożytnej piramidy i wykonać zadanie – zdobyć ukrytą wewnątrz broń plazmową jako dowód i stawić czoło grasującym wewnątrz ksenomorfom.

Wraz z pozostałymi wojownikami, Celtic wybił uczestników ekspedycji, którzy pozostali na powierzchni i wyruszył na łowy. Cały czas za pomocą przenośnego komputera obserwował gdzie są ludzie.

Śmierć Edytuj

CelticDeath

Ostatnie chwile łowcy.

Gdy zobaczył że Chopper został zaatakowany od tyłu i zabity przez ksenomorfa natychmiast rzucił się na obcego i rozpoczął z nim walkę. Wewnątrz budowli stoczył zaciętą walkę z przywódcą stada obcych. Rzucił nim o ścianę że aż ta została przebita, obciął mu ostrze ogonowe i poturbował. W dalszej fazie walki zarzucił na niego siatkę pneumatyczną gdy ksenomorf chciał się na niego rzucić od tyłu. Jednak gdy szykował się do uśmiercenia unieruchomionego przeciwnika, żrąca krew ksenomorfa przepaliła siatkę. Bestia rzuciła się na niego, powalając i przebijając mu głowę na wylot swoją wewnętrzną szczęką. Warto dodać, że Łowca mógł wykonać kontratak (np. bezpośrednio przebić głowę ksenomorfa ostrzami nadgastkowymi, kiedy ten przygotowywał się do jego uśmiercenia), jednak tego nie zrobił i zginął marnie.

Osobowość i cechy Edytuj

Celtic był „młodzikiem” – młodym, niedoświadczonym Yautja mającym przystąpić do testów umiejętności by przejść do wyższej kasty Krwawych. Podobnie jak jego dwaj towarzysze-bracia charakteryzował się olbrzymią posturą. Był silny, młody i w doskonałej kondycji, jednak nie był jeszcze zaprawiony w bojach.

Nosił maskę z charakterystycznymi wzorami; w walce została ona naznaczona szponami jednego z ksenomorfów. Posługiwał się przede wszystkim ostrzami nadgarstkowymi oraz siatką pneumatyczną. Prócz tego posiadał uzbrojenie typowe dla łowcy-adepta.

Uzbrojenie i sprzętEdytuj

1. Wyposażenie

2. Broń

Ciekawostki Edytuj

  • Jest największym Predatorem z całej trójki i wyróżnia się wyglądem maski. Grający go Ian Whyte powiedział, że starał się ukazać go jako samca alfa.
  • Wydaje się nieco dziwne, że Celtic nie odzyskał swojej włóczni przed walką z Grid'em.
  • W trybie multi gry AvP 2010 występuje skórka o nazwie Hunter. Wygląda identycznie jak Celtic. Można ją odblokować po uzyskaniu Rangi 16.

Galeria Edytuj