FANDOM

Chopper.png

Chopper – jeden z trzech Yautja wysłanych w do przejścia rytuału Młodej Krwii na Ziemię. Bohater pierwszej części AvP.

CharakterystykaEdytuj

Chopper był „młodzikiem” – młodym, niedoświadczonym Yautja mającym przystąpić do Rytuału
Ghah.jpg

Figurka Chopper'a

Przejścia by wstapić do wyższej kasty Krwawych.

Podobnie jak jego dwaj towarzysze-bracia charakteryzował się olbrzymią posturą. Był silny, młody i w doskonałej kondycji, jednak nie był jeszcze zaprawiony w bojach.

Nosił typową maskę bez szczególnych znaków. W walce posługiwał się głównie wielkim ostrzem naramiennym. Jego charakterystyczną cechą były dwie ludzkie czaszki zatknięte na szpikulcach wystających ze zbroi na plecach.

LosyEdytuj

W 2004 roku został wysłany wraz z dwoma innymi młodzikami na powierzchnię Bouveta . Miał wkroczyć do umiejscowionej pod lodem starożytnej piramidy Yautja i wykonać zadanie – zdobyć ukrytą wewnątrz broń plazmową jako dowód i stawić czoło grasującym wewnątrz ksenomorfom.

Wraz z pozostałymi wojownikami, swoimi braćmi Celticem i Scarem, Chopper wybił techników i kopaczy z ekspedycji Weylanda, którzy pozostali na powierzchni. Następnie wyruszył w głąb lodowca na łowy.

ŚmierćEdytuj

Chopper vs. Grid.jpg

Był pierwszym Yautja, który poległ. W trakcie konfrontacji z członkami ekspedycji wewnątrz piramidy zaatakował Alexę Woods. Zajęty kobietą, nie zauważył ksenomorfa za sobą. Bestia przebiła go ostrzem ogonowym, podniosła do góry a następnie przebiła mu czaszkę swoją wewnętrzną szczęką.

Uzbrojenie i sprzętEdytuj

1. Wyposażenie

2. Broń

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki