FANDOM

Chopper – jeden z trzech Yautja wysłanych w do przejścia rytuału Młodej Krwi na Ziemię. Bohater pierwszej części Alien vs. Predator.

BiografiaEdytuj

BiografiaEdytuj

W Piramidzie Edytuj

W 2004 roku został wysłany wraz z dwoma innymi młodzikami na powierzchnię Bouveta . Miał wkroczyć do umiejscowionej pod lodem starożytnej piramidy Yautja i wykonać zadanie – zdobyć ukrytą wewnątrz broń plazmową jako dowód i stawić czoło grasującym wewnątrz ksenomorfom.

Wraz z pozostałymi wojownikami, swoimi braćmi Celticem i Scarem, Chopper wybił techników i kopaczy z ekspedycji Weylanda, którzy pozostali na powierzchni. Następnie wyruszył w głąb lodowca na łowy.

Śmierć Edytuj

Chopper vs. Grid

Był pierwszym Yautja, który poległ. W trakcie konfrontacji z członkami ekspedycji wewnątrz piramidy zaatakował Alexę Woods. Zajęty kobietą, nie zauważył ksenomorfa za sobą. Bestia przebiła go ostrzem ogonowym, podniosła do góry a następnie przebiła mu czaszkę swoją wewnętrzną szczęką.

Osobowość i cechy Edytuj

Chopper był „młodzikiem” – młodym, niedoświadczonym Yautja mającym przystąpić do Rytuału Przejścia by wstapić do wyższej kasty Krwawych. Podobnie jak jego dwaj towarzysze−bracia charakteryzował się olbrzymią posturą. Był silny, młody i w doskonałej kondycji, jednak nie był jeszcze zaprawiony w bojach.

Nosił typową maskę bez szczególnych znaków. W walce posługiwał się głównie wielkim ostrzem naramiennym. Jego charakterystyczną cechą były dwie ludzkie czaszki zatknięte na szpikulcach wystających ze zbroi na plecach.

Uzbrojenie i sprzętEdytuj

1. Wyposażenie

2. Broń

Ciekawostki Edytuj

  • Chopper to pierwszy Predator zabity przez Ksenomorfa na ekranie.
  • Nazywano go także Gill (pol. Skrzele), z powodu wzorów na masce przypominających skrzela.
  • Ma przy sobie dwie czaszki, prawdopodobnie ludzkie co oznacza że polował na Ziemii. Wygląda na to, iż młodzi Predatorzy muszą polować na Ksenomorfy by awansować, bo zabicie człowieka lub innej słabszej ofiary nie wystarcza.

Galeria Edytuj