FANDOM

Christopher Samuels − był syntetycznym pracownikiem korporacji Weyland−Yutani. w 2137 roku został

członkiem grupy wysłanej na stację Sevastopol, w celu odzyskania rejestratora lotu statku USCSS Nostromo. Zamieszany w incydent z Ksenomorfem, który rozpoczął masową rzeź mieszkańców stacji.

Samuels został zniszczony przez środki obronne systemu APOLLO, kiedy połączył się z nim w celu powstrzymania go przed zabiciem pozostałych przy życiu ludzi.

Biografia Edytuj

Przed Sevastopolem Edytuj

Jako wysłannik korporacji poinformował Amandę Ripley o lokalizacji czarnej skrzynki statku, na którym służyła jej matka. Zaoferował kobiecie dołączenie do ekspedycji mającej na celu odzyskanie przedmiotu, oraz zdobycie informacji na temat załogi. Mimo początkowej wrogości, propozycja została przyjęta.

Samuels, Ripley i Taylor przybyli na stację na pokładzie statku towarowego USCSS Torrens. Kapitan Verlaine stwierdziła, że stacja jest uszkodzona a komunikacja zaszyfrowana i niezrozumiała. Nie udało się zadokować, więc musieli przemieścić się do stacji. Jednak łączność została odcięta, a Ripley oddzielona od pozostałych.

Na Sevastopolu Edytuj

Podczas podróży po całym Sewastopolu Ripley udało się skontaktować z Samuels'em i powiadomić go o wrogich robotach (Working Joe), a także o samotnej istocie, która zabija mieszkańców stacji. Dowiaduje się, iż przebywa on w "Scimed Tower" wraz z ciężko ranną Niną. Amanda spotkała się z nimi w stacji tranzytowej, a następnie wyruszyła szukać zestawu leczącego.

W pewnym momencie po odejściu Ripley, Samuels i Taylor spotkali się z marszałkiem Waits'em i jego zastępcą − Ricardo. Niedługo Amanda wróciła z materiałami medycznymi i grupa przeniosła się do Colonial Marshal Bureau.

Gdy powstawał plan przechwycenia Obcego, marszałek poinformował pozostałych o wysłaniu Samuels'a do Centrum sterowania w celu skontaktowania się z systemem APOLLO i zniesienia kwarantanny.

Konsultacja z APOLLO Edytuj

Amanda odkryła, że to APOLLO wysłał roboty, by zabiły ocalałych mieszkańców. Później dowiedziała się, iż Samuels zamierza zapobiec ich śmierci. Pomimo jego początkowego sukcesu, niestety został pokonany przez ochronę systemu. Przed "śmiercią" podziękował zasmuconej Amandzie za traktowanie go jak człowieka, po czym otworzył jej dostęp do rdzenia.

Osobowość Edytuj

Choć podobnie jak u innych syntetyków jego osobowość jest sztuczna, Samuels jest przyjazny i uprzejmy wobec innych.

Został wysłany po czarną skrzynkę, ale nie próbował złapać Obcego, jak starał się to zrobić Ash.

Dobrze dogaduje się z ludźmi, Ricardo określił go mianem "całkiem miłego, syntetycznego faceta".

Występowanie Edytuj