FANDOM

City Hunter.png

City Hunter trzymający ludzką czaszkę na szczycie wieżowca

City HunterYautja, który przybył na Ziemię w filmie Predator 2. Zdołał wymordować dużą część kolumbijskiego kartelu narkotykowego a także uśmiercił przywódcę jamajskiego gangu. Zginął w walce z Harriganem. Był członkiem imprezy ,,Los Angeles Hunting Party", jest to jeden z wyścigów Predatorów, którego liderem oficjalnie został Greyback, nieszczęśliwie zdemaskowany przez policjanta Mike Harrigana, zginął jego własną bronią. Przybył na Ziemię w 1991. Dzielnie zapolował na wielu gangsterów.

Biografia Edytuj

City hunter.jpg

City Hunter bez maski.

City Huntera przybycie na Ziemię, zmotywowały wieści o działalności Jungle Huntera w dżungli Val Verde. Pomimo że w 1997 roku wielu Łowców wylądowała w Los Angeles, City Hunter był jedynym, który w tamtym czasie aktywnie polował. Wykorzystując konflikt między gangami, zaczął brutalne polowania na uzbrojonych ludzi, począwszy od kartelu narkotykowego Kolumbijskich Skorpionów wybijając ich w magazynie, który służył za ich główną kryjówkę. W nocy, Predator uderzył na Paczkę Jamajczyków VooDoo, których część członków wkroczyła do apartamentu gdzie mieszkał kolumbijski przywódca - Ramon Vega i rytualnie go zamordowali. City Hunter wybił wszystkich Jamajczyków za pomocą mi.n. kuszy, działka plazmowego oraz wyrzutni siatki. Oszczędził jedynie kochankę Vega, która była nieuzbrojona. Później, na miejsce masakry przybył Harrigan wraz ze swoim zespołem. Detektyw Danny Archuleta zauważył nie wielką strzałkę ominiętą przez zespół. Gdy detektyw po nią wrócił później, został zabity przez Predatora. City Hunter z czasem zaczął mieć wielki szacunek wobec Harrigana, którego uważał za godnego przeciwnika. Z tego powodu zaczął polować na detektywa. Po spotkaniu Harrigana z przywódcą Jamajczyków - Królem Willie którego tematem były tajemnicze morderstwa w mieście, gdy glina odszedł, City Hunter zaatakował po czym oderwał głowę Króla. Śledząc policjanta, zauważył, że ten przybył na cmentarz gdzie znajdował się grób Danne'go. City Hunter doszedł do wniosku, że zabicie sojuszników Harrigana, ostatecznie pogrąży glinę przez co stanie się łatwym celem. Łowca zaatakował detektywów Jerry'ego Lamberta i Leonę Cantrellę w trakcie zbrojnej konfrontacji w pociągu w metrze. City Hunter wybił wszystkich uzbrojonych cywili (w tym Lamberta) oszczędził jednak Leonę kiedy zauważył że jest w ciąży. Harrigan przybył na miejsce po czym rozpoczął pościg za łowcą. Zgubił City Huntera, gdyż zatrzymali go agenci FBI na czele z Peterem Keyesem. Kiedy Predator wrócił do rzeźni, która służyła za jego źródło pożywienia, został zaskoczony przez agentów FBI. Pomimo zaawansowanego sprzętu wykorzystywanego przez zespół Keyesa, aby chronić ciepło ciała przed wzrokiem Predatora, City Hunter szybko się przystosował używając alternatywnych trybów widzenia po czym wybił wszystkich agentów. Do rzeźni przybył Harrigan, który za pomocą strzelby ranił City Huntera, aż Łowca stracił przytomność. Gdy glina zdjął maskę Predatora, ten szybko odzyskał przytomność po czym zaatakował Harrigana i zniszczył jego strzelbę. Zabił także Keyesa Mądrym Dyskiem. Harriganowi udało się zdobyć dysk po czym dogonił City Huntera, który znajdował się na dachu. Gdy obydwaj zawiśli nad przepaścią, Predator miał zamiar aktywować sekwencję samozniszczenia. Zapobiegł temu Harrigan, który oderwał mu rękę wraz z podręcznym komputerem. Z czasem rura, której trzymał się City Hunter, nie wytrzymała obciążenia po czym runęła razem z Predatorem, który wpadł do łazienki Ruth Albright. Tam wyleczył swoje rany. Ostatecznie, glina po pościgu w podziemnych tunelach za Predatorem, znalazł się na jego statku. City Hunter wystrzelił siatkę w Harrigana, ten jednak uwolnił się dyskiem. Po krótkim pojedynku, Harrigan zdołał zabić Łowcę. Ciało City Huntera zostało zabrane przez jego braci.
City Hunter's death.jpg

Harrigan zabija City Huntera w statku.

WyposażenieEdytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Podczas gdy City Hunter dostał się do łazienki Ruth Albright, podczas wyważania drugich drzwi można było usłyszeć zdeformowany głos - ,,Fuck You Door" (W wolnym tłumaczeniu ,,Pierdolone drzwi!'').

Więcej z Fandomu

Losowa wiki