FANDOM

Corporate Lockdown - DLC do gry Obcy: Izolacja udostępniony do pobrania 28 października 2014 roku.

Rozgrywka Edytuj

Gracz pokieruje szefem działu Seegson - Ransomem. Jego zadaniem jest ucieczka ze stacji Sevastopol, gdy Ksenomorf zabija jej mieszkańców. Dostępne są trzy mapy: "Severance", "Scorched Earth" i "Loose Ends", ciągnące się od Solomons Habitation Tower do San Cristobal Medical Facility. Ten DLC wprowadza tryb Gauntlet, sprawdzający czy gracz ukończył kolejno wszystkie mapy bez śmierci bohatera.

Fabuła Edytuj

Severance Edytuj

Po zdradzie Weyland-Yutani, Ransome doszedł do wniosku iż stacja Sevastopol stała się śmiertelnie groźną pułapką. Zamierza ją opuścić, ale najpierw chce pozbyć się danych, które chce przejąć korporacja.

Aby jak najbardziej utrudnić jej pracę, Ransome wyłączył monitoring, zamknął okiennice na zewnątrz stacji i usunął wszystkie dane z serwera. Wszystko to z powodu Ksenomorfa i licznych Twarzołapów, które skierowały się w te okolice.

Scorched Earth Edytuj

Po przetrwaniu starcia z Ksenomorfem w Solomons Habitation Tower, Ransome wyruszył do San Cristobal Medical Facility w celu ukrycia swojej działalności. Śledzony przez stworzenie ukradł liczne kopie plików, należących do Dr. Lingard, a także usunął wiadomość którą wysłała do marszałka Waits'a w jego sprawie. Późniejsza eksplozja pochłonęła obszar obiektu, jednak jemu udało się uciec windą.

Loose Ends Edytuj

Winda została zniszczona, ale Ransome w porę z niej wyskoczył. Po zbadaniu okolic obiektu pilnowanego przez androidy (Working Joe), zamyka wiadomość Niny Taylor i nagrywa sobie tą od Ellen Ripley. Miał nadzieję, iż wykorzysta ją jako kartę przetargową przy dostępie do USCSS Torrens. Podczas bliskiego spotkania z Ksenomorfem zdołał złamać kod bezpieczeństwa windy i uciec.

Jego późniejszy los pozostaje nieznany.

Ciekawostki Edytuj

  • W mieszkaniu Ransome'a można znaleźć dezaktywowanego androida. Został nagrany dziennik, w którym bohater jest wściekły po tym jak został przez niego zaatakowany.
  • Dr. Lingard można zobaczyć z daleka w placówce medycznej na mapie "Scorched Earth". Chwilę później wybiega do innego obszaru.
  • Wiadomość od Niny Taylor przypomina audio log 34 z głównej kampanii, choć ma małe różnice w tekście. Z kolei komunikat Ripley jest taki sam jak w DLC "Last Survivor".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki