FANDOM

Hrr.png

Crucified - Krwawy Predator, zarazem członek Jungle Hunter Clan jak i jeden z mieszkańców planety, która występowała w filmie Predators. Był przetrzymywany na Terenie Łowieckim Predatorów w obozie Super Predatorów gdyż bowiem ci chcieli go upokorzyć. Zostaje później uwolniony przez Royce'a, człowiek uwolnił go pod warunkiem że Crucified umożliwi mu ucieczkę z planety.

Wygląd Edytuj

W prawdzie niczym nie różnił się od Jungle Huntera, Scouta. Lecz posiadał charakterystycznie podrapaną maskę, która po lewej stronie miała urwany kawałek. Był on rodowitym gatunkiem Yautja, posiadał także lekką zbroję.

Śmierć Edytuj

W finałowej bitwie, Berserker oraz Crucified zmierzyli się na ostrza nadgarstkowe, pomijając fakt, że Berserker używał do bitwy działka plazmowego. Po tym gdy Crucified straciłl bio-maskę, Berserker ściągnął swoją również, oraz oderwał głowę Crucifieda.

Ciekawostki Edytuj

  • Crucified - w wolnym tłumaczeniu znaczy "Ukrzyżowany".
  • Początkowo Crucified miał być całkowicie bez maski, po tym gdy uznano, że walka będzie nie fair i nie kompatybilna z opinią oglądających.
  • Crucified doczekał się także swoich figurek, od Hot Toys oraz od Neca.
  • Crucified jest często mylony z Jungle Hunter'em, i różne zajścia że Jungle Hunter to jego starszy brat, to kłamstwa.
  • Crucified nie był jedynym Zwyczajnym Predatorem na terenie łowieckim, w poprzednich sezonach było ich wiele więcej.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki