FANDOM

Ostrzeżenie
Ten artykuł dotyczy w całości twórczości fanowskiej.
Wszelkie zdarzenia w nim opisane, choć mogą zawierać pewne elementy widziane już w oficjalnych źródłach, nie są ich częścią.
Więcej na ten temat można przeczytać tutaj.

   Cybermen versus Aliens to stworzony w roku 2002 i opublikowany w Internecie w roku 2008 krótki fanowski komiks, przedstawiający starcie Obcych z Cybermanami z klasycznych odcinków brytyjskiego telewizyjnego serialu science fiction Doktor Who. Autorem komiksu jest australijski artysta i opiekun dzikiej przyrody Bill Flowers, znany pod pseudonimem Snake Artist.

FabułaEdytuj

Ostrzeżenie
Uwaga! Poniżej znajdują się
szczegóły dotyczące fabuły
lub zakończenia utworu.

   Statek Cybermanów przylatuje nad planetę o oznaczeniu 3336. Planeta ta, zamieszkała przez nadające się do cybernetyzacji humanoidalne istoty, dostała się pod kontrolę Cybermanów cztery lata temu, jednak utracono z nią kontakt. Patrol Cybermanów zostaje wysłany na powierzchnię globu w celu zbadania sprawy i odszukania ewentualnych ocalalałych. Na miejscu Cybermani odkrywają, że planeta została opanowana przez Obcych. Po nierównej walce, ostatni ocalały cyborg detonuje cyber-bombę, zrównując wszystko z ziemią.

Linki zewnętrzneEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki