FANDOM

D. Turner - członek Colonial Marshal Bureau na stacji Sevastopol. Marszałek Waits wybrał go do pomocy przy zabiciu Ksenomorfa, przywiezionego na pokładzie Anesidory. Został zabity przez stworzenia, przed przybyciem statku USCSS Torrens.

Nie występuje w grze Obcy: Izolacja, ale można znaleźć nagrane przez niego wiadomości i jego identyfikator.

Biografia

Wyruszył z pozostałymi "wybrańcami" na poszukiwania istoty. Po odnalezieniu dwóch martwych ciał przy zamkniętych drzwiach, zaczyna wątpić w sens ich wspólnej misji. Uważa, że to "głupia sprawa", by atakować wroga o którym nie mają żadnego pojęcia i zastanawia się czy nie uciec jak Ross.

Gdy Garcia otworzył drzwi, zabił go czający się za nimi Ksenomorf. Następnie przyszła kolej na Harris'a. Turner i Waits otworzyli ogień do potwora. Wydawało się, że uciekł lecz chwile później wrócił i porwał marszałkowi trzeciego towarzysza.

Zakłada się, że Turner został zawleczony do gniazda i wykorzystany jako nosiciel. Nie wiadomo czy Amanda natknęła się tam na niego.

Ciekawostki

  • Na jego karcie ID widnieje podpis "MATTHEWA1", co sugeruje iż do utworzenia jego postaci wykorzystano wizerunek Matthew Ash'a - starszego technika zapewnienia jakości dla gry Obcy: Izolacja.

Występowanie