FANDOM

Freya

Freya's Prospect

Freya's Prospect była ludzką kolonią górniczą ufundowaną przez firmę Weyland-Yutani na planecie BG-386. Padła ofiarą wielkiej ucieczki Obcych z pobliskiego labolatorium, a później została zniszczona przez przedstawiciela Yautja - Dark'a (pol. Ciemnego). Freya's Prospect jest jedną z lokacji w grze Aliens vs Predator.

HistoriaEdytuj

Kiedy Matka uciekła z labolatorium, założyła gniazdo w dawnej fabryce należącej do Freya's Prospect. Jej wojownicy porywali i zabierali do gniazda wielu ludzi z kolonii. Ci służyli tylko do rozmnażania Obcych. Zginęli wszyscy ludzie z kolonii, poza główną administratorką - Katy'ą, która wezwała na pomoc Marines.

Odpowiedzieli jej dwa statki, stacjonujące niedaleko planety w statku USS Marlow. Żołnierze pojawili się na planecie i starali się pomóc. Przywódca Van Zandt , rozkazał swojej grupie zaatakować Matkę . Jednak żaden z nich tego nie przeżył. Kolonia została zniszczona głównie przez wybuch zaprogramowany przez Predatora Dark'a. Jednak przyczyniła się do tego też eksplozja wywołana zniszczeniem sprzętu z fabryki, podczas walki Rookiego z Matką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki