FANDOM

Są to Yautja, którzy podróżują nielegalnie poza Yautja Prime, zakładają tam plemienia i rodziny, są agresywni i uzależnieni od polowań, mają lepsze uzbrojenie od normalnych Yautja. Ci Yautja posiadają także znacznie inną kulturę od normalnych Yautja.

Galaktyczni Yautja, coś w rodzaju sekty w społeczeństwie Yautja, wynaleźli oni znacznie lepszą technologię od normalnych Yautja - współpracują także z Zagubionymi, co daje im satysfakcję i pewność siebie w walce, ich głos jest bardziej chrypliwy i mają przejściowo zielono-niebieską skórę, lub czasami żółtą. Dzielą się oni na tzw. rodziny, w ich społeczeństwie można zaobserwować parę rodzin.

Niebiescy, rodzina Super Predatorów, są liderami i starożytnymi Yautja, w ich rodzinie kultura to obowiązek. Są odpowiedzialni za rekrutację wielu weteranów Galaktycznych Yautja.

Diabły, rodzina Wojowników Predatorów, są liderami plemienia Diabelskich Yautja, potocznie nazywanych Lava Planet, ukradli uzbrojenie od Galaktycznych i są zbyt śmiali by być wojownikami, większość z nich jest niewolnikami; jednak nadal walczą o honor i własne terytorium.

Złote Anioły, rodzina Złotych Aniołów, City Hunter należał właśnie do nich, jest to rodzina walcząca przeciwko feminizmowi Samic Yautja, by wszyscy Yautja mieli możliwość zakładania własnych rodzin, są przeciwko Złej Krwi, i co chwilę oddawają życie za wolność.

Sauria, plemię Yautja. Ich skóra przypomina skórę jaszczurek. Są to łowcy Ksenomorfów (prawdopodobnie najwięksi), są zakochani w łowach, każdy z nich ma taki okres, w którym nie nawiedzi doświadczonych Yautja, ze względu iż wyśmiewają ich za proste trofea, Sauria jest przeciwko temu, i ich cel to znalezienie ogromnego trofeum, by zaimponować doświadczonym już Yautja.

Nigrum, bardzo małe społeczeństwo Yautja, najgorszym wyśmiewiskiem jest to, że Nigrum to nie plemię tylko choroba genetyczna wśród Yautja, Nigrumy walczą o głos na trybunie polityki Yautja, chcą mieć własne państwo i są biednym społeczeństwem, zaledwie 12% Galaktycznych Yautja należy do rodzin Nigrum.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki