FANDOM

Movies-Alien-Resurrection.jpg
233px-Greenal.jpg

Genetyczne Ksenomorfy pojawiają się wyłącznie w Obcy - Przebudzenie. Są krzyżówką genów obcego i człowieka, choć w dużo większej części posiadają geny ksenomorfa. Od typowych osobników odróżnia ich mniej biomechaniczny wygląd, lekko brązowy kolor skóry oraz krótsza i bardziej szpiczasta głowa. Zmianie uległy także wydawane przez nich dźwięki. Można powiedzieć, że są bardziej "demoniczne" w brzmieniu, w przeciwieństwie do piskliwych odgłosów zwykłych osobników. Ich budowa nóg także uległa zmianie. Można też zauważyć, że ich broda jest bardziej wyeksponowana. Geny ludzkie wpłynęły też na inteligencję genetycznych ksenomorfów, podwyższając ją. Genetyczne ksenomorfy nie stosują taktyk skradania, lecz starają się przezwyciężyć przeciwnika siłą. Nie wiadomo czy udało im się  przezwyciężyć strach przed ogniem. Ksenomorfy te uciekły z pancernych boksów i wybiły część załogi a pozostałą zmusiły do ucieczki. Zbudowały gniazdo w pomieszczeniach naukowych gdzie królowa dokonała przemiany swojego systemu rozrodczego. Wszystkie ksenomorfy tego rodzaju zginęły, gdy statek USM Auriga wszedł w ziemską atmosferę i spłonął nad Afryką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki