FANDOM

Gridksenomorf, robotnica, przywódca watahy obcych w pierwszej części AvP. Grid narodził się z ciała jednej z członkiń ekspedycji naukowej, Adele Rousseau. Odznaczał się ponadprzeciętnym sprytem i agresją. Zabił jednego z Predatorów przebijając go ogonem podnosząc do góry i dobijając wewnętrzną szczęką. Z drugim stoczył zaciekłą walkę, w jej wyniku na jego ciele powstały charakterystyczne krwawe ślady po siatce pneumatycznej. Stracił również ostrze ogonowe, lecz zdołał zabić przeciwnika.
Alienł

W dalszej części filmu zaatakował i zawlókł do gniazda jednego z bohaterów, Sebastiana de Rosa. Wraz z pozostałymi ksenomorfami odnalazł uwięzioną w podziemiach piramidy królową, gdy ta zaczęła ich nawoływać. Wataha oswobodziła swą matkę przez to, że zaczęła podgryzać jej ramiona i jej żrąca krew przeżarła łańcuchy. Wtedy królowa pognała w kierunku wyjścia.

Grid zginął w wyniku eksplozji bomby Scar'a, która unicestwiła całą piramidę. Przed śmiercią próbował jeszcze rzucić się na odjeżdżający podnośnik linowy, lecz nie chwycił się go i został pochłonięty przez płomienie.
Grid Alien

Grid Alien na czele stada Obcych.

Ciekawostki Edytuj

  • Był prawdopodobnie rodzajem lidera wśród pozostałych.
  • Występuje jako skórka w grze Aliens vs Predator (2010) w trybie multi, jako "Nethead". Można go odblokować po zdobyciu rangi 34.
  • Królowa (AvP), Predalien (AvP 2) i Grid są jedynymi Ksenomorfami, które zabiły Predatorów na ekranie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki