FANDOM

Hell Hound, są to pupile Yautja, wykorzystywane do poszukiwania ciał oraz obezwładniania ofiar do tortur, lub zabójstwa. Pierwszy raz pojawili się w filmie Predators, z 2010 roku.

Wygląd Edytuj

Charakterystyka sylwetki przypomina krokodyla, lub komodo, z ich ciała wystają długie rogi, które służą prawdopodobnie do obrony, lub do ataku, mają zielonkawą skórę, podobną jak u zagubionych łowców.
Agz

Zachowanie Edytuj

Figurka

Figurka

Typowe dla psa myśliwskiego wypuszczonego na polowanie. Atakują od razu lub osaczają ofiarę. Pomimo wrodzonej, czy może wyuczonej agresji przerywają atak gdy dostaną nakaz odwrotu . Podczas polowania nie przejmują się uzbrojoną "zwierzyną", atakują dopóki nie zabiją ofiary lub same nie zginą.

Ciekawostki Edytuj

  • Potwory o takiej samej nazwie występują w grze Java: Doom RPG.
  • Są podobne do Kurn'a z gry Alien vs. Predator: Extinction, możliwe iż tworząc Hell hound'y wzorowano się właśnie na nim.
  • Mają także pewne podobieństwo do stworzeń występujących w grach Borderlands i Borderlands 2 (Skags).
  • Pomimo prawdopodobnego pochodzenia z planety Yautja, mają czerwoną krew w przeciwieństwie do swoich właścicieli.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki