FANDOM

Jenette Vasquez − była żołnierzem USCMC należącym do 2 batalionu drużyny Bravo, siostra Carmen Vasquez.

Biografia Edytuj

Wcześniejsze życie Edytuj

Vasquez miała młodszą siostrę o imieniu Carmen którą chroniła bez względu na wszystko. Początkowo urodzona poza Stanami Zjednoczonymi, sugerowano że była nielegalnym imigrantem. W młodości, była częścią jednego z gangów ulicznych co w końcu doprowadziło do jej pierwszego morderstwa za co trafiła do więzienia dla nieletnich. Tam stała się najbliższą przyjaciółką Marka Drake. W 2172 r. Drake i Vasquez trafili do USCMC aby uniknąć dalszego aresztu.

Na LV−426 Edytuj

Vasquez − podobnie jak reszta Marines − uważała że misja na LV−426 będzie stratą czasu. Po odprawie, ona i Drake przygotowywali swoje Smartguny. Kiedy Marines wylądowali na LV−426, Vasquez zapewniała wsparcie Hudsonowi. Marines znaleźli później ostatnią żywą kolonistkę − Newt która była bardzo wystraszona na widok żołnierzy. Uspokoiła ją jednak Ripley. Oddział doszedł do wnętrza reaktora, gdzie tam zostali zaskoczeni przez Wojowników. Odnieśli dotkliwe straty (zginął również Drake), mimo to część żołnierzy − w tym Vasquez − zdołała się wycofać i dotrzeć do APC. Dotarli do strefy lądowania skąd Bug Stomper miał ich zabrać z planety. Niestety, w wyniku dostania się Ksenomorfa na pokład i zabicia załogi, transportowiec się rozbił. Na czas przybycia kolejnego transportu, wszyscy ufortyfikowali się w jednym ze skrzydeł osiedla gdzie doszło do kolejnego starcia z Ksenomorfami. Gdy żołnierze zaczęli wycofywać się przez wentylację, Vasquez w pewnym momencie skończyła się amunicja przez co została zaskoczona przez Obcych. Gorman postanowił ruszyć jej na pomoc lecz w końcu doszło do tego że Gormanowi również skończyła się amunicja i obydwaj zostali otoczeni. Gorman odbezpieczył granat, który spowodowawszy wybuch w szybie wentylacjnym, zabił Gormana i Vasquez oraz atakujących ich Wojowników.

Osobowość i cechy Edytuj

Vasquez miała arogancką osobowość i zadziwiające zdolności. Podczas odprawy Ripley, podeszła z pogardą do tego co mówiła o Ksenomorfie. Lekceważyła również rozkazy w Mrowisku mi.n. nie miała zamiaru oddać magazynka swoje broni i wstrzymania ognia co mało nie spowodowało wybuchu reaktora a co za tym idzie − śmierci wszystkich ludzi na planecie.

Galeria Edytuj