FANDOM

Jerry Lambert − był oficerem w Departamencie Policji Los Angeles, przeniesionym do zespołu Mike'a

Harrigana w Alvarado Precinct w trakcie wojny gangów w 1997 r.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Jerry rozpoczął swoją policyjną karierę w Rampart Station. W pierwszym tygodniu swojego patrolu, natknął się na czterech uzbrojonych bandytów którzy obrabowali bank. Nie wzywając pomocy, postanowił samowolnie zadziałać i zabił wszystkich czterech złodziejów. Jego późniejsza kariera nie była zbyt udana − jeden z jego wspólników został zastrzelony przez uzbrojonego sprawcę a wielu oficerów o wypadek obwiniało Jerry'ego.

Praca z Harriganem Edytuj

Jerry wkrótce poprosił o przeniesienie do Alvarado Precinct gdzie znalazł się pod dowództwem Mike'a Harrigana. Podczas gdy Harrigan początkowo niechętnie był nastawiony do Jerry'ego, ten z czasem stał się cennym członkiem zespołu dzięki swoim umiejętnościom fizycznym oraz w zakresie elektroniki. Jerry bronił również Harrigana przed natrętnym dziennikarzem Tony Pope.

Śmierć Edytuj

Jerry wraz z Leoną Cantrell znajdowali się w pociągu w metro Los Angeles w celu dotarcia na spotkanie z Harriganem. Tam kilku członków gangu wyciągnęło broń, po czym detektywi interweniowali. Pociąg został zaatakowany przez City Huntera i zdołał zabić kilku uzbrojonych cywili. Podczas gdy reszta zdołała opuścić pociąg, Jerry został sam na sam z niebezpiecznym łowcą. Po krótkiej walce, dzielny detektyw poległ.

Ciekawostki Edytuj