FANDOM

Lambert − była nawigatorem USCSS Nostromo. Wraz z kolegami walczyła o przetrwanie, kiedy podczas podróży załogę zaatakował ksenomorf.

Lambert bardzo panikowała i była nerwowa w niebezpiecznych sytuacjach.

Historia Edytuj

Lambert była jedną z trzech osób które postanowiły zbadać LV-426 i ostatecznie natknąć się na opuszczony statek Inżynierów. Kiedy wraz z kapitanem statku oglądała dziwne szczątki pilota, Kane odkrył pomieszczenie, gdzie znajdywało się wiele jaj. Został wtedy zaatakowany przez dziwną, pająkowatą formę życia, która przyczepiła mu się do twarzy. Wnieśli go na pokład Nostromo ku niezadowoleniu Ripley, która przestrzegała zasad kwarantanny. Wkrótce Kane się obudził, a organizm odpadł z jego twarzy.

Podczas posiłku z ciała Kane'a wydostał się mały ksenomorf. Obcy uciekł, a załoga była wstrząśnięta.

Kiedy kolejni pasażerowie ginęli z rąk dużego już Obcego, Lambert zaproponowała, aby uciekać kapsułą ratunkową. W międzyczasie okazało się, że Ash jest androidem pod rozkazami firmy, który potajemnie wpuścił Obcego na pokład.

Po tym zdarzeniu Obcy zaatakował Lambert. Parker, który próbował ją ratować został zabity. Nie wiadomo, jak Lambert zginęła, lecz najprawdopodobniej została przebita szczęką ksenomorfa. Ripley, która usłyszała jej krzyki przybyła na miejsce, lecz zobaczyła tylko krwawe zwłoki Lambert i Parkera.

CiekawostkiEdytuj

  • Z filmu została usunięta scena w której atak obcego na Lambert wyglądał komicznie.
  • W grze Alien: Isolation w jednym z DLC, można spotkać zwłoki Lambert.
Alien deleted scene Alien attacks Lambert - good quality-000:52

Alien deleted scene Alien attacks Lambert - good quality-0

Więcej z Fandomu

Losowa wiki