FANDOM

Doktor K. Lingard − główna bohaterka DLC do gry Obcy: Izolacja. Była szefową oddziału medycznego na stacji Sevastopol. Próbowała pomóc Catherine Foster, pozbyć się pasożyta.

Przypuszczalnie zginęła jako jedna z ofiar katastrofy wywołanej inwazją Ksenomorfów.

Biografia Edytuj

Przed incydentem pani doktor podejrzewała, że jeden z lekarzy − Khulman − podbiera lekarstwa i podaje je pacjentom, którzy ich nie potrzebują. Dlatego zamknęła drzwi do składu leków.

Gdy statek Anesidora zadokował przy stacji, Lingard zajęła się członkinią załogi − Catherine. Jednak jej próby były daremne. Pacjentka zginęła, gdy Obcy wydostał się na wolność. W trakcie gry, Amanda może znaleźć nagranie na którym tłumaczy do czego doszło w sektorze medycznym. Wspomina również o presji i stałym zagrożeniu stwarzanym przez Ransome'a.

Dostała także prośbę o wywiad od Julii Jones.

Trauma Edytuj

Należy do "obozu", w którym chronią się ludzie ocalali z katastrofy na Sevastopolu. Wyrusza na oględziny stacji, w celu znalezienia potrzebnych przedmiotów (apteczki, części itp.). Dowiaduje się o części ukradzionych plików z jej wynikami badań na Ksenomorfach, przez co podejmuje decyzję o zniszczeniu pozostałych by nie przejęła ich korporacja. Po przybyciu do placówki medycznej odkrywa, iż została ona zdemolowana. Podczas ataku Obcego, widzi Ransome'a w górnej części pomieszczenia gdzie trzymano wszystkie dokumenty. W tym momencie następuje eksplozja i mężczyzna ucieka. Kobieta gromadzi pozostałe medykamenty i wraca do reszty ocalałych.

Usiłując uniknąć jakiegokolwiek zagrożenia, kobieta decyduje się na przejście przez szyb wentylacyjny. Niestety wewnątrz niego ukryły się Twarzołapy, które zwalczyła nowo znalezionym miotaczem ognia. Podczas innego wypadu spotkała niewielką grupę ocalałych, którą opuściła po otrzymaniu raportu od obecnego tam inżyniera. Podczas próby wyjścia przez inny otwór, została zmuszona do odwrotu przez trujący gaz i widok dwóch androidów (Working Joe) patrolujących okolicę. Po zdobyciu maski przeciwgazowej ze znalezionych zwłok, pokonała przeszkodę.

Po powrocie przekonała się, że została jedyną ocalałą. Reszta została wybita przez zbuntowanych syntetyków. Po serii śmiertelnie groźnych spotkań, uciekła windą.

Jej dalszy los jest nieznany.

Występowanie Edytuj