FANDOM

Karl Bishop Weyland − był syntetycznym starszym dyrektorem Weyland−Yutani Corporation. Pomimo że był androidem często ukrywał ten fakt i udawał człowieka, twierdząc że jest potomkiem Charlesa Bishopa Weylanda. Jest głównym antagonistą w kampanii Marine oraz jednym z głównych bohaterów w grze Alien vs Predator (2010).

Biografia Edytuj

Odkrycie Edytuj

Plik:Alvpred−20100318−225423 (1440 x 900).jpg

Weylanda badania nad Ksenomorfami i Yautja doprowadziły go do planety BG−386, gdzie odkryta została Piramida Yautja. Wewnątrz, znaleziono Królową Ksenomorfów którą przeniesiono do laboratorium w celach badawczych. Kilku kolonistów zostało zainfekowanych Embrionami, przeniesiono więc ich do specjalnej sali. W trakcie gdy dwa Chestburstery przeżarły klatki piersiowe obydwu kolonistów, jeden z nich przedarł się przez gardło nieszczęśnika. Groves miał zamiar zabić kreaturę, ale Bishop powstrzymał go gdyż ten zauważył umiejętności Obcego, nazwanego Obiekt 6.

Ingerencja i śmierć Edytuj

Gdy Weyland odmówił Katya'i udzieleniu pomocy w usunięciu Embrionu z Tequili, Rookie ruszył za androidem w celu zdobycia Datapad który umożliwi im ucieczkę z planety. Weyland oczekiwał Rookiego w piramidzie, w której obydwaj stoczyli walkę. Ostatecznie Weyland zginął, ustrzelony w głowę po czym wpadł do lawy.

Rookie confronting Wayland

Konfrontacja Rookie'ego z Weyland'em.