FANDOM

Blu

Krew Predatora na liściu.

Krew Predatorów − płyn ustrojowy, posiadający właściwości bioluminescencyjne. Pełni funkcję wspomagania układów w organizmie u Yautja. Ma jasnozielony kolor, posiada właściwości białych komórek, które zwalczają AIDS, wzmacniają kości i chronią się przed różnymi zakaźnymi chorobami. Zawiera właściwości morfologiczne. Tak samo jak jego system immunologiczny, żadna bakteria ani wirus nie odważy się zainfekować Predatora, a zwłaszcza go zabić. Weźmy pod uwagę, że na domowej planecie Yautja, na pewno znajdą się wirusy, które odważą się go zabić, jad nieznanych krwiożerczych istot zamieszkujących Yautja Prime itp. Dodatkowo jest w stanie częściowo zneutralizować krew Ksenomorfa. Dzięki dobrej diecie predatorów, i różnorodnym pokarmom, które spożywają, wirusy nie potrafią infekować organizmu Predatora, przez co krew miałaby znaczenie w ludzkim społeczeństwie, do wykorzystania w zaawansowanej medycynie. W ten sposób używał jej Hunter Borgia do przedłużenia sobie życia, dzięki czemu żył ponad 100 lat.

Ciekawostki Edytuj

  • Krew Predatora uzyskano dzięki mieszance powstałej z cieczy ze światła chemicznego oraz żelu K−Y.