FANDOM

Mądry Dysk - broń rzucana używana przez Predatorów. Jest cienki i ultra lekki. Ta latająca broń z wewnętrznym zasilaniem jestzrobiona z materiałów, z których produkuje się Combi-stick. Z łatwością przecina wroga swymi niszczącymi, ostrzejszymi niż żyletka i skalpel razem wzięte, ostrzami na brzegach. Ostrza, które nigdy się nie tępią, rozciągają się gdy łowca wydobywa je z owalnych kształtów, kolistego futerału zamieszczonego na prawym udzie łowcy, po zewnętrznej części nogi. Gdy Yautja rzuci dyskiem, ten opuszcza jego rękę i okalecza wszystko co spotka na swojej drodze. W czasie swojego lotu, tworzy rozdzielające pole, które potrafi nawet przeciąć najtwardszy z metali. Wraca podobnie jak boomerang do ręki rzucającego. "Powrót" dysku jest spowodowany elektroniką, a nie jak w przypadku boomerangu, aerodynamiką. Dysk wyłącza się gdy w ciągu 30 minut nie zostanie przez kogokolwiek podniesiony. Promień dysku w czasie złożenia go w futerale wynosi 7 cali,  Dysk wyłącza się gdy w ciągu 30 minut nie zostanie przez kogokolwiek podniesiony. Promień dysku w czasie złożenia go w futerale wynosi 7 cali, a gdy jest jest w użyciu, 11 cali.  Waży 3,5 funta. Najstarsi z Yautja mówią, iż do odzyskania dysku potrzebna jest wielka koncentracja ( w przeciwnym wypadku predator może stracić rękę), zaś młodzi Yautja są owej koncentracji zupełnie pozbawieni, dlatego dyski nie są wręczone dopóki ich przyszły posiadacz nie udowodni, iż jest godny posiadania tej super-ostrej broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki