Fandom

Xenopedia

Młoda Krew (kasta)

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Celtic Profile-0.png

Celtic, jeden z Yautja Młodej Krwi.

Młoda Krew, są ostatnimi przed drugim wtajemniczeniem (krwawi). Są niebaczni i małomyślni. W tym czasie próbują wymyślać sobie imię. Większość z nich jest dumna ze swoich drobnych trofeów, które bawią doświadczonych już łowców. Około 31% Yautja przynależy do młodej krwi. Yautja Ci, można powiedzieć że są ,,niedoświadczeni".

Informacje Edytuj

Tuż w trakcie Krwawego rytuału, Yautja oświadcza że zasługuje na swój nowy stopień, mianowicie tytuł Krwawego. Celtic, Chopper i Scar, użyli tradycyjnej metody, jak każdy łowca, co 100 lat przybywają do piramidy, do opuszczonego miasta, w której znajdowała się Królowa, która była niewolnikiem do rozmnażania Ksenomorfów, zwabieni członkowie ekspedycji Weyland, byli ofiarami morderczego zabójstwa, przez Facehuggerów, który znajdował się w jajach królowej. Wojownicy jak i Trutnie ksenomorfów, wyczuły Predatorów, po czym zaczęły polowanie, w tak zwanych Wyścigach Yautja, znajdują się tzw. podkasty, Obrońcy Młodej Krwi, jak i Wojownicy Młodej Krwi, ścigają się oni w ten sposób, jaki mogliśmy zaobserwować w filmie Predator 2, wszystkie Złote Anioły, zostały wysłane w różne zakątki ziemi, by zapolować na największą zwierzynę, otóż plany wyrwały się spod kontroli, po tym gdy Harrigan zdemaskował City Huntera.

Znani Młodzi Predatorzy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Młodzi Predatorzy nigdy nie pojawiają się w filmach z serii Predator.
  • Wszyscy znani Yautja Młodej Krwi są martwi.

Galeria Edytuj

Mlodakrew.jpg
Mlodakrew2.jpg

Więcej z Fandomu

Losowa wiki