FANDOM

Meredith Vickers - córka Petera Weylanda i dyrektorka lotu Prometeusza.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Meredith Vickers urodziła się w 2057 roku jako córka Petera Weylanda. Ojciec nie poświęcał jej wiele uwagi, co pogorszyło ich relacje.

Plan wyprawy na LV-223 Edytuj

Vickers uważała, że plan Shaw i Holloway'a to strata czasu oraz pieniędzy i nie wierzyła w istnienie obcych.

Na LV-223 Edytuj

W 2093 roku po dwuletnim locie Prometeusza wybudzona przez Davida jako pierwsza z całej załogi, Vickers zażądała raportu od androida o obecnym stanie wyprawy. Po obudzeniu się innych kobieta oznajmiała Shaw i Halloway'owi, żeby nie kontaktowali się z konstruktorami, o ile w ogóle istnieją. Po przylocie na planetę Vickers przedstawiła całej załodze cel wyprawy. Podczas ekspedycji do budowli Inżynierów śledziła ich ze statku. Gdy na LV-223 rozpoczyna się burza, Vickers powiadomiła ekspedycję, iż mają natychmiast wracać albo inaczej ich nie wpuści na statek, gdzie po ich powrocie zbadano głowę Inżyniera przyniesioną przez Shaw. Jakiś czas potem Vickers rozmawia z Davidem na temat ich ojca. Na mostku podczas rozmowy Meredith z Jankiem, kapitan stwierdza, że kobieta może być androidem ze względu na swoje chłodne zachowanie. Vickers odpowiedziała, żeby spotkali się w jej pokoju. Najprawdopodobniej odbyli stosunek. Sprzęt ludzi wykrył w budowli Inżynierów ruch, więc ekspedycja wyrusza ponownie. Dyrektora lotu śledzi trasę Davida do źródła ruchu z Prometeusza, gdy nagle android wyłączył przekaz, co zdenerwowało kobietę. Następnie Vickers spotkała się z Weylandem, nazywając go ojcem. Podczas gdy ekipa wybudziła zahibernowanego Inżyniera, Meredith obserwuje rozmowę i atak Konstruktora wobec ludzi oraz śmierć swojego ojca. Po tym jak statek obcych wystartował i Shaw informuje resztę załogi o zamiarach Inżyniera, Janek postanawia rozbić swój pojazd o niszczyciela, co nie spotyka się z aprobatą Vickers, która ewakuowała się ze Prometeusza w swojej kapsule. Uciekając wraz z Shaw przed spadającym pojazdem Inżyniera, Vickers została zmiażdżona przez niszczyciela.

Charakterystyka Edytuj

Meredith Vickers była córką Petera Weylanda oraz dyrektorką lotu Prometeusza. To ona zatrudniła załogę i naukowców. Nie wierzyła w istnienie stwórców ludzkości i uważała, że plan wyprawy to strata czasu i pieniędzy. Nie miała dobrych relacji z ojcem. Była oszczędna. Lubiła się wywyższać. Wykazywała się stanowczością i niezależnością. Nie tolerowała nieposłuszeństwa oraz lenistwa. Przez załogę Prometeusza uważana była za zimną. Wielu fanów podejrzewało, że jest ona androidem.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwotnej wersji filmu, zatytułowanej Obcy: Inżynierowie nosiła imię Lydia. Zginęła przez oblanie się żrącą krwią zmutowanego Fifield'a.

GaleriaEdytuj