Fandom

Xenopedia

Mike Harrigan

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Detektyw Michael R. "Mike" Harrigan - oficer Departamentu Policji w Los Angeles oraz przywódca niewielkiego zespołu w czasie wojny gangów w 1997 roku. Zdołał zabić City Hunter'a w trakcie pojedynku na statku tegoż Predatora.

Był dosyć nerwowym człowiekiem, często go ponosiły emocje gdy źle o nim mówiono, a także nieustępliwym - mimo że sprawą morderstw miał się zająć Peter Keyes, nie chciał odpuścić i po śmierci swojego przyjaciela, za wszelką cenę dorwać Łowcę.

Biografia Edytuj

Walka z gangami Edytuj

Harrigan wraz ze swoim zespołem dotarł na miejsce, gdzie policja nie dawała sobie rady w walce z Kolumbijskimi Skorpionami. Samowolnie zaatakował okopanych Skorpionów, flankując ich przez co ci zostali zmuszeni wycofać się do magazynu. Gdy policjanci weszli do magazynu, z drzwi wyszedł śmiertelnie wystraszony El Scorpio który z czasem wybiegł na dach. Tam Harrigan ostrzegał go że ma natychmiast schować broń. El Scorpio zauważył przed sobą zniekształcenia. W napadzie strachu miał zamiar znowu zacząć strzelać, parę razy postrzelił go Harrigan przez co gangster spadł z dachu. Reszta Kolumbijczyków okazała się martwa, sądzono że była to robota Jamajskiej Paczki VooDoo.

Harrigan został ostrzeżony przez swoich zwierzchników - Heinemann'a i kapitana Pilgrim'a, by trzymał się z dala od sprawy tajemniczych morderstw, gdyż została przejęta przez agenta Peter'a Keyes'a. Harrigan został również poinformowany, o swoim nowym wspólniku - Jerry'ego Lambert'a.

Harrigan po raz kolejny interweniował, tym razem w apartamencie przywódcy kolumbijskich skorpionów. Na miejscu znaleziono martwego Ramon'a Vegę oraz zmasakrowanych członków Jamajskiego gangu. Po odejściu od miejsca zdarzenia, przyszedł później w to samo miejsce Danny Archulet, został zamordowany przez City Hunter'a.

Polowanie na Łowcę Edytuj

Zdeterminowany, Harrigan aby pomścić śmierć Danny'ego chciał zabić mordercę za wszelką cenę. W tym celu spotkał się najpierw z przywódcą Jamajczyków - Królem Willie'm, mając nadzieję znaleźć informacje o tajemniczym zabójcy z miasta. Po ich spotkaniu, Willie został zabity przez Predatora, który oderwał jego głowę jako trofeum. Harrigan był również śledzony, gdy szedł na cmentarz. Tam podążający za nim Łowca, porzucił naszyjnik Danny'ego aby glina go wziął.

Później Harrigan dotarł na miejsce kolejnej tragedii, w pociągu w metrze gdzie śmierć poniosła duża ilość osób, w tym Jerry Lambert. Glina zauważył Łowcę po czym rozpoczął za nim pościg. W pewnym momencie został zatrzymany przez oddział agentów FBI dowodzonego przez Peter'a Keyes'a z którym miał wcześniej do czynienia. Keyes wyruszył do rzeźni (gdzie znajdował się Predator) wraz ze swoim zespołem którzy mieli stroje, chroniące ich przed termowizyjnym wzrokiem Łowcy, Harrigan miał obserwować wszystko w ciężarówce która służyła za bazę operacyjną. Gdy sytuacja zaczęła się komplikować (wszyscy agenci FBI zginęli), glina wziął ze sobą wyposażenie ze skrzyni i sam miał zamiar rozprawić się z wrogiem. Postrzelił City Hunter'a parę razy ze strzelby raniąc go. Yautja stracił przytomność po czym Harrigan ściągnął mu Bio-Maskę, ten od razu się obudził i odrzucił glinę w głąb rzeźni. Gdy Łowca zbliżał się do gliny z zamiarem uśmiercenia go, na drodze stanął mu Peter Keyes który osłaniał Harrigana. Niestety, agent zginął od rzutu Mądrym Dyskiem. Harrigan doścignął wroga na dachu, po czym go pchnął całym ciałem przez co obaj zawiśli. Predator w tym momencie aktywował sekwencję samozniszczenia jednak Harrigan zdołał w ostatniej chwili, chwycić Mądry Dysk i za pomocą niego, odciąć całą rękę City Hunter'a razem z podręcznym komputerem. Predator w wyniku utraty ręki a co za tym idzie - uchwytu, zaczął spadać zdołał jednak złapać się rury. Ta nie wytrzymała obciążenia przez co runęła razem z Predatorem w łazienkę Ruth Albright. Harrigan wziął ze sobą Mądry Dysk i zaczął powoli zsuwać się na dół, po rurze. Zauważył również leczącego rany Predatora. Łowca po wyleczeniu ran, zaczął uciekać dalej, wyważając drzwi od łazienki i od domu. Za nim pobiegł Harrigan który w końcu dotarł do statku Predatora. Po uwolnieniu się od siatki, którą został znienacka przybity do ściany, stoczył pojedynek z wrogiem. Zabił City Hunter'a ciosem z dysku w jego klatkę piersiową. Z kamuflażu wyłonili się kolejni Predatorzy z LA Hunting Party. Jeden z nich, Greyback, na znak szacunku ofiarował gliniarzowi pistolet z roku 1775. Harrigan musiał potem szybko uciec ze startującego statku.

Po wydostaniu się na ląd, Harrigan został zaczepiony przez oficera Keyesa - Garbera, wściekły że detektyw zabił kreaturę którą mieli zamiar przechwycić. Harrigan jednak zapewnił go że będzie miał jeszcze jedną szansę.

Ciekawostki Edytuj

  • Harrigan był pierwszym człowiekiem, który używał do walki jednej z broni Yautja.
  • Aktor grający Harrigana - Danny Glover miał zagrać ponownie swoją rolę w filmie Predators. Ten jednak odmówił przez co na jego miejsce wstawiono innego aktora z inną postacią.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki