FANDOM

Jestem Milburn, biolog. Miło mi Cię poznać!

—Milburn do Fifielda

Rafe Millburn był biologiem, który podróżował po pokładzie Prometeusza w poszukiwaniu podróży na początki ludzkości i możliwego życia pozaziemskiego na Księżycu LV-223.

Biografia

Millburn został zatrudniony przez firmę Weyland, aby wziąć udział w ekspedycji w pokładzie USCSS Prometeusz na odległym księżycu LV-223. Po spędzeniu dwóch lat w nadprzestrzeni, Millburn i reszta załogi zostali obudzeni. Podczas gdy członkowie załogi jedli śniadanie, Millburn zbliżył się do Fifield'a, aby zaoferować mu przyjaźń, ale został tylko zimno odrzucony. Gdy Prometeusz zbliża się prawie do LV-223, Vickers, Shaw i Holloway poinformowali załogę o swojej misji znalezienia inżynierów. Gdy Prometeusz wylądował na LV-223, zespół (w składzie Shaw, Holloway, David, Ford, Jackson, Fifield i Millburn) bada dużą sztuczną strukturę w pobliżu. Wewnątrz świątyni zespół natrafił na system terraformowania związany z wodą, który sprawił, że powietrze w oddali oddychało. Gdy zespół dotarł głębiej do świątyni, David aktywuje hologram świątyni, który doprowadził ich do trupa inżyniera. Millburn później oddzielił się od innych i poszedł za Fifield'em dalej do świątyni. W związku z gwałtownymi wichrami, zespół zmusił się do powrotu do Prometeusza. Millburn i Fifield jednak zostali nieświadomie pozostawieni i nie mieli innego wyjścia, jak pozostać w świątyni, aż burza się uspokoi. Podczas pobytu w świątyni i zbliżaniu się do kilkudziesięciu inżynierów, Fifield wypełnia własny respirator z marihuaną, co Millburn uważa za zabawne. Wkrótce napotykają dwa Hammerpedy, które wyłoniły się z czarnej cieczy. Zafascynowany przez stworzenie Millburn próbuje się z nim skontaktować, lecz zostaje zaatakowany przez stworzenie. Owija się wokół jego ramienia, zaciska i łamie. Fifield użył swego topora, aby wyciąć głowę Hammerpede'a, powodując, że jego kask [Milburna] rozpryskuje się kwasem, powodując że wpada w czarną ciecz, która katalizuje topnienie hełmu. Hammerpede zregenerował głowę i wspiął się na garnitur Milburna, następnie wszedł do gardła zabijając Milburna. Jego ciało zostało później odkryte przez zespół, który został wysłany do ratowania go, a Hammerpede wyłonił się z jego ust.

Ciekawostki

  • Wspólna krytyka skierowana do Prometeusza polega na tym, że Millburn, który jest prawdopodobnie ekspertem biologii, natychmiast próbuje pchnąć potencjalnie niebezpieczne istoty pozaziemskie na spotkanie, szczególnie biorąc pod uwagę agresywną postawę Hammerpede w filmie.

Występowanie