FANDOM

Jestem Milburn, biolog. Miło mi Cię poznać!

—Milburn do Fifielda

Rafe Millburn był biologiem, który podróżował po pokładzie Prometeusza w poszukiwaniu przygód do początków ludzkości i możliwego życia pozaziemskiego na księżycu LV-223.

Biografia Edytuj

Millburn został zatrudniony przez firmę Weyland-Yutani, aby wziąć udział w ekspedycji w pokładzie USCSS Prometeusz na odległym księżycu LV-223. Po spędzeniu dwóch lat w nadprzestrzeni, Millburn i reszta załogi zostali obudzeni. Podczas gdy członkowie załogi jedli śniadanie, Millburn zbliżył się do Fifield'a, aby zaoferować mu przyjaźń, ale został tylko zimno odrzucony. Gdy Prometeusz zbliża się do LV-223, Vickers, Shaw i Holloway poinformowali załogę o swojej misji znalezienia inżynierów. Gdy Prometeusz wylądował na LV-223, zespół (w składzie Shaw, Holloway, David, Ford, Jackson, Fifield i Millburn) bada dużą sztuczną strukturę w pobliżu. Wewnątrz świątyni zespół natrafił na system terraformowania związany z wodą, który sprawił, że powietrze w oddali oddychało. Gdy zespół dotarł głębiej do świątyni, David aktywuje hologram świątyni, który doprowadził ich do trupa inżyniera. Millburn później oddzielił się od innych i poszedł za Fifield'em dalej do świątyni. W związku z gwałtownymi wichrami, zespół zmuszony był do powrotu do Prometeusza. Millburn i Fifield jednak zostali nieświadomie pozostawieni i nie mieli innego wyjścia, jak pozostać w świątyni, aż burza się uspokoi. Podczas pobytu w świątyni i zbliżaniu się do kilkudziesięciu inżynierów, Fifield wypełnia własny respirator z marihuaną, co Millburn uważa za zabawne. Wkrótce napotykają dwa Hammerpedy, które wyłoniły się z czarnej mazi. Zafascynowany przez stworzenie Millburn próbuje się z nim skontaktować, lecz zostaje zaatakowany przez niego zaatakowany. [Hammerpede] owija się wokół jego ramienia, mocno zaciska i je łamie. Fifield użył swego topora, aby odciąć głowę Hammerpede'a, powodując, że jego kask Milburna rozpryskuje się kwasem, powodując upadek w czarną ciecz, która katalizuje topnienie hełmu. Hammerpede zregenerował głowę i wspiął się na garnitur Milburna, następnie wszedł do gardła zabijając go. Jego ciało zostało później odkryte przez zespół, który został wysłany do ratowania go, a Hammerpede wyłonił się z jego ust.

Ciekawostki Edytuj

  • Wspólna krytyka skierowana do Prometeusza polega na tym, że Millburn, który jest prawdopodobnie ekspertem biologii, natychmiast próbuje pchnąć potencjalnie niebezpieczne istoty pozaziemskie na spotkanie, szczególnie biorąc pod uwagę agresywną postawę Hammerpede w filmie.

Występowanie Edytuj