FANDOM

Nieokreślony Podgatunek Yautja − jedno z większych zgrupowań, lub też podgatunków Yautja, charakteryzuje się honorem, kulturą i siłą, oraz ubarwieniem skóry, ich kultura wzoruje się na wschodnio-europejskiej wierze w Demony, Samurajów, oraz Ninja.

Przedstawicielem tego Podgatunku jest m.in: Nightstorm (Yautja), Hive Wars (Yautja) oraz Scavage (Yautja)

Wygląd Edytuj

Ich wygląd jest mocno wyróżniający się od innych Yautja, posiadają niebieską skórę, ich Anatomia oraz organy są takie same jak u Wielkich Yautja, posiadają niebieskie włosy, które są prawdopodobnie odpowiednikiem siwizny u ludzi.

Kultura Edytuj

Bóg1.jpg
Zachowują oni kulturę samurajską, rzadko korzystają z działek plazmowych, wynaleźli lepszą technologię i są silniejsi od normalnych Yautja. Ich polowania są bardzo honorowe, w ich kulturze są rozmaite posty, m.in nie odżywianie się mięsem przez określony czas, lub post przed odmową każdego polowania, który jest jednym z dominujących postów. Kultura opiera się na tej samej, tylko wierzenia w Boga Ognia są nijakie, z wyjątkiem iż wymyślili sobie ,,Boga Plazmy", opierał się on początkowo na Bogu Ognia.

Język, wymowa Edytuj

Ich wymowa jest bardzo chrypliwa, świadczy to o tym, że posiadają inny język. W tym wypadku jednakowe pozostaje pismo, które jest pokazywane w niebieskich, lub czasem czerwonych kreskach.

Opis podróży Edytuj

Ci Yautja, są w stanie opuszczać lub zwiedzać inne planety, które są położone naprawdę daleko od Yautja Prime, robią to oczywiście nielegalnie i są uważani za ogromnych zbrodniarzy narodowych, na domowej planecie.

Uzbrojenie Edytuj

Galaktyczni Yautja wynaleźli niesamowite uzbrojenie, które jest znacznie skuteczniejsze od uzbrojenia normalnych Yautja. Ulepszyli oni m.in Działka plazmowe, Shurikeny, Mądre dyski, Włócznie, Bio-maski.

Chronologia Edytuj

Yautja początkowo zaczęli się buntować, gdy Zła Krew osiągnęła władzę nad miastem Łowców, Yautja Ci, szybko nauczali swoich synów, wierzenia w kulturę samurajską się udały. Wynaleźli galaktyczny sprzęt i odparli ataki Złej Krwi, zarazem opuszczając planetę. Na zawsze...

Ciekawostki Edytuj

  • Podgatunek ten, współpracuje i przyjaźni się z zagubionymi łowcami.
  • Jest to jedyny podgatunek, który posiada bardzo niebieskawą skórę.
  • Gatunek ten, potocznie uważany jest za Wojowników Yautja, lub Złą Krew (tylko na Yautja Prime)
  • Ich populacja jest najmniejsza, wynosi ok. od 500,000 ludności do 1,000,00.0

Bio-maski Edytuj

Maskayautja.jpg
Yautja Ci, posiadają maski znacznie lepsze od zwyczajnych Yautja, zamiast czerwonego lasera mają niebieski, laser jest celniejszy a podręczny komputer lżejszy, jego bateria również wytrzymuje więcej. Maska ta posiada znacznie więcej zalet, które są bliżej nie znane.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki