FANDOM

Nina Taylor - postać z gry Obcy: Izolacja. Pracowała dla korporacji Weyland-Yutani jako administrator wykonawczy. Należała do małego zespołu wysłanego na stację Sevastopol, w celu odzyskania rejestratora lotu USCSS Nostromo. Przypadkowo zamieszana w incydent z Obcymi.

Zginęła w wybuchu reaktora Anesidory.

Biografia

W rzeczywistości odzyskanie rejestratora lotu nie było jej zadaniem. Korporacja wysłała ją w celu złapania jednego z Ksenomorfów, lecz zrezygnowała ze swojej misji gdy odkryła jak bardzo są niebezpieczne.

Została ranna podczas przejścia ze statku na stację, a następnie uleczona przez Amandę. Niedługo później porwał ją kapitan Anesidory - Henry Marlow - planując wysadzenie reaktora. Ona i Ripley próbowały mu przeszkodzić, ale nie udało im się. Taylor zginęła podczas wybuchu, gdy spowodowana nim fala uderzeniowa rzuciła nią w pancerną szybę.

Osobowość i cechy

W przeciwieństwie do typowych pracowników W-Y, próbujących złapać Obcego za wszelką cenę, ona porzuca swoją misję. Widząc stwarzane przez nich zagrożenie, woli nie ryzykować życia - swojego i pozostałych.

Występowanie