FANDOM

Ostatni Inżynier − postać pojawiająca się w filmie Prometeusz. Był ostatnim żywym Inżynierem na LV−223.

Biografia Edytuj

Z nieznanych przyczyn, ok. 2000 lat temu Inżynierowie ustanowili plan zniszczenia ludzkości przy użyciu Czarnej Mazi. Ten Inżynier był jednym z tych którzy brali w tym udział. Stracili jednak kontrolę nad tym patogenem co spowodowało śmierć całej ich cywilizacji. Inżynier razem z trzema innymi skryli się w Sarkofagach by przeczekać aż Czarna Maź wyginie. Jego towarzysze nie mieli jednak tyle szczęścia co on sam, gdyż ich Sarkofagi przestały działać przez co ponieśli śmierć.

W 2093 roku, Inżynier zostaje odnaleziony przez ekipę badawczą Weyland Corp. Ten jednak rozprawił się z nimi, odrywając głowę Davida od jego ciała i zabił Petera Weylanda. Z tej grupy tylko Shaw ocalała. Inżynier ponownie uaktywnił statek którym miał ruszyć na Ziemię w celu zniszczenia ludzkości. Jego zamiary zostają jednak powstrzymane gdyż jego statek zostaje zniszczony przez USCSS Prometeusz który sam się poświęcił. Inżynier przeżył jednak katastrofę po czym zaatakował Shaw. Shaw uwolniła jednak trylobita który zaatakował Inżyniera. Później, z klatki piersiowej Inżyniera wydostaje się Diakon.

Galeria Edytuj