FANDOM

Paczka Młodej Krwi − grupa pięciu niedoświadczonych Predatorów wysłanych na BG-386 w celu zasłużenia na tytuł łowcy. Wszyscy Yautja z tej paczki ponieśli śmierć.

YoungBloodPack.jpg

Młody Predator należący do Paczki Młodej Krwi.

Losy Edytuj

Paczka została wysłana na planetę niedługo później gdy korporacja Weyland-Yutani otworzyła wejście do Piramidy Yautja co spowodowało wybuch impulsu elektromagnetycznego, który wywołał zwarcie w laboratorium. W wyniku tego, Ksenomorfy razem z Królową wydostały się i założyły gniazdo w kolonii Freya's Prospect. Dla młodych Łowców, był to moment kiedy mogli zacząć łowy.

Dwaj młodzi Predatorzy w dżungli - Claw oraz inny "młodzik" możliwe, że zdołali zabić kilku żołnierzy Marines nie wyszli jednak z polowania cało (prawdopodobnie zginęli z rąk Ksenomorfów). Ich ciała znajduje później Dark.

Kolejni dwaj Predatorzy w ruinach - polegli w trakcie walki z Trutniami i Obiektem 6. Na pomoc młodzikom przybył Wolf niestety za późno. Sam został obezwładniony przez Obiekt 6 i stał się żywicielem Predaliena.

Ostatni młody Predator - Zdawał się być najbardziej doświadczony, zdołał wybić dużą część Marines być może zdołał nawet zabić kilku Ksenomorfów. Zginął w walce z Rookie'm.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki