Fandom

Xenopedia

Predator

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
Predator - amerykański film z 1987 roku w reżyserii Johna McTiernana. To pierwszy film w którym możemy zobaczyć rasę galaktycznych myśliwych - Yautja. W roli głównej wystąpił Arnold Schwarzenegger.

Fabuła Edytuj

Grupa amerykańskich żołnierzy pod dowództwem Dutcha (Arnold Schwarzenegger) zostaje wysłana w głąb dżungli w celu odnalezienia zaginionych pilotów. Na miejscu okazuje się że wysłano już wcześniej grupę ratunkową której żołnierze zostali obdarci ze skóry o co już posądzono miejscowych partyzantów. Udaje im się znaleźć ich obóz w którym wybijają wszystkich prócz Anny. W trakcie przeprawy, dziewczyna ucieka żołnierzom. Hawkins dogania ją który ostrzega ją żeby się uspokoiła. Żołnierza zabija jednak niewidzialna istota po czym wciąga go w gąszcz. Następnego dnia, giną kolejni komandosi a z całej masakry ocaleli jedynie Anna i Dutch. Major każe dziewczynie do śmigłowca podczas gdy on ucieka przez nieznanym napastnikiem. W trakcie upadku na dół rzeki, Dutch wyczołguje się i zakopuje w mule. Zamaskowany łowca, w wyniku kontaktu z wodą traci kamuflaż po czym widać potwora w całej okazałości. Dutch postanawia zmierzyć się z przybyszem z innej planety. Przez cały dzień przygotowuje pułapki, po czym zwabia Predatora krzykiem. Między obydwoma w końcu dochodzi do zażartej walki w której ostatecznie kosmiczny łowca wpada w jedną z pułapek zastawionych przez Dutcha. Ciężko ranny potwór odpala bombę która niszczy cały las. Komandosowi udaje się uciec w ostatniej chwili.

ObsadaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki