Fandom

Xenopedia

Predator 2

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Predator 2 (1990) - seguel filmu Predator (1987). Z pierwszą częścią łączą go postać kosmicznego myśliwego oraz odtwórca tytułowych ról, Kevin Peter Hall.

Fabuła Edytuj

W roku 1997 ulice miasta Los Angeles, zostają opanowane przez rywalizujące ze sobą gangi. Po jednej ze strzelanin z policją, oddział kolumbijskich handlarzy narkotyków barykaduje się w magazynie w którym zaraz potem rozlegają się odgłosy walki. Gdy policja wkroczyła do budynku, przy życiu pozostał tylko jeden, przerażony gangster. Ten ucieka, przez strzelanie na oślep i ignorowanie wezwań do poddania się w końcu ginie od kól policji. Na miejscu, później zjawia się w helikopterach dziwna grupa ludzi która usuwa wszystkich z budynku. Wszelkie podejrzenia o masakrę w magazynie padają na konkurencyjny gang Jamajczyków dopóki kilku z nich nie zostało znalezionych martwych i obdartych ze skóry. Porucznik Mike Harrigan, postanawia wziąć sprawy we własne ręce. W nocy, odwiedza samozwańczego króla Jamajczyków który następnego dnia zostaje znaleziony martwy. Dociekliwość Harrigana doprowadza do śmierci jego przyjaciela. Z czasem tajemniczy napastnik atakuje pociąg z którego cało wychodzi tylko ciężarna policjantka Leona. Harrigan zjawia się na miejscu w celu pościgu za nieprzyjacielem. Nocą, Harrigan trafia do siedziby FBI gdzie agenci wyjaśniają mu że nieznanym mordercą jest przybysz z kosmosu - Yautja. Agenci podchodzą bestię w masarni. Predator po staniu się widocznym, zabija wszystkich zaskoczonych agentów. Zaraz potem dochodzi do walki między Harriganem a łowcą. Ten postrzelił bestię parę razy. Mike zdejmuje maskę nieprzytomnemu Predatorowi jednak, ten od razu odzyskuje przytomność i odrzuca glinę. Na miejscu pojawia się szef FBI Peter Keyes który chwilę później ginie od ciosu dyskiem. Yautja ściga glinę po całym budynku. Ostatecznie, Harrigan dotarł do kryjówki przeciwnika w którym znajduje się wiele trofeów łowieckich. Zjawia się tam Predator który przypila Mike'a do ściany za pomocą siatki. Ten jednak uwalnia się za pomocą zdobytego dysku po czym dochodzi do pojedynku pomiędzy obydwoma w którym łowca ginie. Na miejscu zjawiają się także inne Predatory które zabierają ciało martwego Predatora, jeden z nich daje glinie pistolet z XVIII wieku. Kryjówka okazała się statkiem który ma zamiar odlecieć. Harrigan w ostatniej chwili uciekł.

ObsadaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki