Fandom

Xenopedia

Predators

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
"Predators" (2010) pol. Predatorzy - to film węgierskiego reżysera, Nimróda Antala. Jest to kolejny obraz gatunku science-fiction/akcja opowiadający o losach ludzi, którzy zmuszeni są walczyć o własne życie w grze, której zasady ustala potworny, kosmiczny łowca - tytułowy predator

Jest to już piąty film, który opowiada o wojowniczych łowcach, a trzeci którego fabuła koncentruje się na walce. Tym razem jednak akcja nie rozgrywa się na ziemi, a na porośniętej gęstą dżunglą odległej planecie, której dokładna lokalizacja nie jest nam znana.

Głównym bohaterem jest Royce (w tę rolę wcielił się zdobywca oscara, Adrien Brody), amerykański najemnik, który, wraz z grupą innych ludzi został w tajemniczy sposób przeniesiony na obcą planetę. Tam też, wraz z innymi porwanymi, w skład których wchodzi m.in. człowiek yakuzy, żołnierz specnazu czy członek meksykańskiego kartelu narkotykowego, oraz Izabel będzie musiał stawić czoła potwornym Predatorom i ich doskonałej taktyce walki. Nagrodą będzie życie a przegraną śmierć.

"Predators", tak jak i poprzednie filmowe przygody predatorów, pełen jest akcji, brutalnych scen i trzymających w napięciu momentów. Fabuła koncentruje się na walce ludzi z predatorami, a w tle słychać znane nam, z kultowego już filmu "Predator"(1987), motywy muzyczne.

Obsada Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki