FANDOM

Avp2predator4 class.jpg

Prince - Elitarny Predator występujący w grze Aliens vs Predator 2.

Biografia Edytuj

Przybył na LV-1201 razem z innymi predatorami którzy otrzymali sygnał od Ancient'a z Siedliska 5. 19 lat temu przed wydarzeniami z tejże gry, Prince i inni Yautja zaatakowali obóz Marines na planecie Korari gdzie ciężko zranił generała Rykova. Wracając do teraźniejszości, Prince i inni predatorzy odpowiedzieli na sygnał po czym przybyli na planetę. W trakcie łowów Prince'a, elitarny Yautja po pojedynku z Praetorianem zauważył że dwóch jego braci, zostało złapanych i ogłuszonych przez granaty EMP. Ruszył za nimi. Po przejściu przez dolinę dotarł do Obserwacyjnych Siedlisk, przez windę dostał się do jednego z nich. W pewnym czasie został znienacka zasypany gradem granatów EMP przez co stracił przytomność. Rykov zabrał jego maskę jako swoje trofeum. Łowca budzi się potem uwięziony w kapsule z której się potem uwalnia. W trakcie walk z Marines, odzyskuje swoje wyposażenie z wyjątkiem Bio-maski przez co musiał wziąć maskę innego Predatora. Po dostaniu się na ląd, rozpoczął polowania na Ksenomorfy oraz poszukiwał generała Rykova który miał jego maskę. Po długich walkach, w których zabił też dwa Predalieny udało mu się dostać do miejsca którego miał wysłać sygnał dla statku Predatorów. Dostał się do budynku w którym znajdował się Rykov w Egzostroju. Łowca zaczął pościg za generałem. W trakcie walk z Obcymi, natrafił na Królową którą po krótkiej walce udało mu się zabić. W końcu znalazł się sam na sam z Rykovem. Zniszczył jego Egzostrój a generałowi wyrwał kręgosłup jako trofeum. Odzyskał również swoją Bio-maskę.

Wyposażenie Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki