Fandom

Xenopedia

Prometeusz

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze32 Udostępnij

"Prometeusz" - jest jedną z trzech części prequela filmu "Obcy", która swą premierę miała w 2012 roku.

Fabuła Edytuj

Akcja toczy się w 2093 r. Para naukowców odkrywa jaskinie z starożytnymi rysunkami, wśród nich jest jeden powtarzający się wśród innych dawnych cywilizacji. Wtedy przenosimy się na pokład "Prometeusza". Naukowcy prowadzący ekspedycję wybudzają się z hibernacji, a po posiłku spotykają się by obejrzeć przygotowany przez zmarłego prezesa korporacji hologram i wysluchać wypowiedzi znanych nam naukowców. Po lądowaniu naukowcy zaczęli przeszukiwać pobliską jaskinie. Gdy znaleźli niesamowite pomieszczenie z wieloma dziwnymi statuetkami i posągiem głowy, dostali wiadomość o szybko zbliżającej się burzy. Spowrotem na statku zajęli się badaniami aż do następnego dnia. Podczas kolejnej wycieczki jedna osoba okazuje się zakażona i w nieprzyjemnych okolicznościach ginie. Pozostali odnaleźli pomieszczenie pełne zaawansowanej technologii oraz z zahibernowaną obcą formą życia nazwaną inżynierem. Wtedy zaczyna się walka o uratowanie Ziemi.

Obsada Edytuj

Wideo Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki