FANDOM

Images 5.jpg

Scar − jeden z trzech Yautja wysłanych  do przejścia rytuału Młodej Krwi na Ziemię. Bohater pierwszej części AvP. Był jeszcze niedoświadczonym predatorem, lecz świetnie sobie radził w walce z Ksenomorfami.

 W filmie Edytuj

Wraz z pozostałymi braćmi Scar udaje się na Ziemię do przejścia rytuału by awansować do wyższej kasty krwawych. W małych statkach zostają wystrzeleni na orbitę Ziemi niedaleko piramidy. Po zabiciu kilku badaczy z ekspedycji naukowej udają się wewnątrz piramidy, by zabrać pozostawione tam bronie oraz udowodnić, że są godnymi reprezentantami wyższej rangi. Przy samym wejściu do piramidy dostają informację, że ludzie zdołali już wziąć broń. Teraz mają za zadanie zabrać broń badaczom oraz zabić tutejsze ksenomorfy. Udało im się zrobić zasadzkę w jednej z sal, łapiąc na hak jednego z naukowców, tym samym prowokując ludzi do ataku. Po krótkiej chwili, kiedy jeden z braci Scara (Chopper) szykował się do zabicia człowieka, niepostrzeżenie jeden z ksenomorfów przebił go ogonem, by następnie zadać ofierze śmierć, przeszywając jego czaszkę wewnętrznymi szczękami. Gdy Scar naznaczał się po zabiciu twarzołapa i ksenomorfa rzucił się na nigo twarzołap. W pewnym momencie filmu Scar walczył z ksenomorfem, tym samym upuszczając Combi sticka, która leżała niedaleko Alexy Woods. Zaskoczona obecnością Obcego, który szykował się do jej bezpośredniego zabicia, wzięła w błyskawicznym tempie Combi stick, którym nadziała obcego, lecz nieżywego już obcego. Po walce i krótkim zastanowieniu myśliwy zrobił jej tarczę z głowy oraz wyrobił dzidopodobną broń z ogona Obcego, naznaczając ją także znakiem łowów na policzku. Niedługo potem Scar zdecydował się na zniszczenie piramidy podstawiając bombę. Po ucieczce z piramidy i wybuchu tejże bomby zostali zaatakowani przez królową, która w niewiadomy sposób zdołała wydostać się z Piramidy.

Śmierć Edytuj

W walce Scar próbował zabić Królową, zadając jej drobne obrażenia przez wystrzeliwane ostrza oraz dwukrotnym rzucie shurikenem. W pewnym momencie Łowca próbując złapać dysk został uderzony i odepchnięty ogonem Królowej. Alex Woods próbowała schronić się pod młynem, osadzonym tuż obok zbiornika wodnego. Królowa taranowała młyn, powodując, że ten coraz bardziej przesuwał się w stronę wody. Jednak Yautja ogłuszył ją, wbijając Naginatę w czasie skoku w jej głowę. Wykorzystali chwilę, żeby podpiąć łańcuch do osuwającego się młynu. Pochłonięci podpinaniem nie zauważyli, że Królowa zdołała wyrwać dzidę i zaatakowała nieświadomego Scara ogonem, przebijając jego klatkę piersiową. Alex Woods postanowiła wziąć łopatę, by dosunąć młyn, który coraz bardziej osuwał się po ziemi. Zrobiła to na tyle szybko, że młyn opadł pod wodę wraz z Królową, która próbowała jeszcze bezskutecznie się ratować. Po krótkiej chwili pojawił się state
Popop.jpg

Śmierć Scara

k matka predatorów wraz z Starożytnym Predatorem, który z ukrycia oglądał niesamowitą walkę. W zamian za niezwykłą odwagę podarował kobiecie w prezencie piękną, zdobioną dzidę. Zabierając na pokład nieżywego Scara odlecieli w przestrzeń kosmiczną. Nie byli świadomi, że w młodziku rozwija się jedna z najgroźniejszych odmian ksenomorfa, Predalien. Przyczynił się on do zabicia załogi oraz zniszczenia statku, który rozbił się w okolicy miasteczka Gunnison.

Uzbrojenie i wyposażenie Edytuj

Sprzęt Scara:

Ciekawostki Edytuj

  • Scar - w wolnym tłumaczeniu oznacza "Blizna".
  • Na jego nazwie była wzorowana nazwa dla Scarface'a

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki