Fandom

Xenopedia

Scarface

356stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Scarface.png
Scarface - to jeden z Yautja, główny bohater w grze Predator: Concrete Jungle. Po raz pierwszy przybył na Ziemię na polowanie w New Way City. Pomimo tego że był doświadczonym Predatorem, jego polowanie zakończyło się niepowodzeniem. Jego technologia została przechwycona przez ludzi, a przez hańbę jaką został okryty, wydalono go z klanu. 100 lat później powrócił do New Way City zwanego również Neonopolis, aby zemścić się i odzyskać honor.

Biografia Edytuj

New Way City. Edytuj

W 1930 roku, Scarface przybył do New Way City z zamiarem uśmiercenia jednego z najpotężniejszych kryminalistów - Bruno Borgia. Predator podążył za Bruno do muzeum, zabijając członków Mafii i odrywając głowę "Boga gangsterów". W akcie triumfu, zdjął swoją Bio-maskę. Isabella ściskająca swoje niemowlę o imieniu Hunter, wykorzystała okazję i strzeliła w oko Scarface'owi. Przybyło więcej ludzi Bruno, którzy otworzyli ogień w stronę Łowcy. Ranny Predator został zmuszony do ucieczki zostawiając za sobą Bio-Maskę, Działko Plazmowe i Glewię. W drodze do swojego statku, zauważył walkę po między policją, a mafią Borgia i włoskim gangiem. Mimo swoich ran, podjął próbę uśmiercenia przywódcy włoskiego gangu. Kontynuując drogę do statku, Predator wpadł do płonącego budynku. Uwięziony i wykryty, Łowca nastawił moduł samozniszczenia. Eksplozja zniszczyła większość miasta jednak Scarface przeżył wybuch. Gdy wylądował Statek Matka, Scarface padł na kolana przed starszyzną wiedząc, że czeka go teraz egzekucja. Zamiast tego, Starszy wygnał go do wrogiego świata pełnego niebezpiecznych stworzeń. Miał tam przetrwać mając tylko ostrza nadgarstkowe i glewię.

Szansa na odkupienie. Edytuj

Sto lat później klan powrócił do Predatora i zaoferował mu szansę na odkupienie. Gangsterskie rodziny przebudowanego New Way City, znanego teraz jako Neonopolis używały zaawansowanej technologii (Technologia Prometeusza) przejętej od Scarface'a. Predatorzy klanu Czarnego Ostrza w trakcie polowania zostali przechwyceni przez Borgia Industries, będąca pod okiem Lucretii. Scarface'a bracia z klanu postanowili mu wybaczyć pod warunkiem że Scarface powróciwszy do Neonopolis, zniszczy wszystkie kopie technologii Predatorów, zabije tych którzy ośmielili się ją wykorzystać i znajdzie swoich braci.

Polowanie na gangi. Edytuj

Pierwszym celem Scarface'a był Les Serviteurs, jamajski gang Voo-Doo używający kopii kamuflażu Predatorów. Po obdarciu ze skóry kilku członków gangu i wywieszenie ich zwłok na Bill-boardzie, Łowca został zmuszony zmierzyć się z policją, która również walczyła z Les Serviteurs. Po zniszczeniu robotów Ulysses'ów używanych przez policję, Scarface dostał się do głównej kwatery gangu, gdzie zmierzył się z ich przywódcą - Serviteur Hongan. Predator oderwał głowę nie szczęsnego przywódcy gangu jako trofeum. Następnie Scarface rozpoczął poszukiwania ukrytego statku klanu Czarnego Ostrza który zaginął w mieście. Ukryty był pod opuszczonym kościołem, który służył gangowi Trupów za sanktuarium. Scarface zinfiltrował jaskinię gangu, wyeliminował ich przywódców i wywiesił obdarte ze skóry ciała wewnątrz kościoła. Yautja dostał się do kanałów znajdujących się pod kościołem i odzyskał zaginiony statek Predatorów. Następnym celem Predatora stał się Don Giovanni, którego kwatera była dobrze wzmocniona. Scarface z niewielką "pomocą" gangu Juvenite Pack-9, dostał się do rezydenci Giovanni'ego, odzyskał swoją Glewię oraz zabił Giovanni'ego i jego osobistego ochroniarza Vinny de Angelo. Następnie Scarface namierzył El Kongo, przywódcę Matadorów i współpracownika Lucretti. Yautja' nim śledził El Kongo, z nadzieją, że doprowadzi go do Lucretti. Jednakże Lucretia zdawała sobie z tego sprawę i wysłała Maszynowych Ludzi oraz ich przywódcę Wiktora Czeczena. Scarface rozprawił się z nimi wszystkimi i oderwał głowę Wiktora po czym wrócił do podążania za El Kongo. El Kongo spotkał się z gangiem Working Girls i ich przywódczynią Baby Flew. Po zatopieniu specjalnego transportowca sprzętu Borgia Industries, Scarface zabił El Kongo oraz Baby Flew zanim wszedł się do ciężarówki Borgia Industries i infiltrując jeden z magazynów Lucretti.

Niedokończone sprawy Edytuj

Scarfacetenthousandwaystodie.png

Scarface po uśmierceniu Swift Knife'a i Long Spear'a.

Po zniszczeniu składu, Scarface został zaatakowany przez grupę cyborgów z oddziału Potworów. Ostatecznie Łowca został ranny i schwytany. Po obudzeniu się w laboratorium, uwięziony Yautja zdołał się uwolnić, zabił dwóch naukowców, odzyskał swoje uzbrojenie, zabił pozostałych strażników i uwolnił uwięzionych braci. Gdy Scarface uciekł z kompleksu, Lucretia nasłała na Łowcę trzech cybernetycznie zmodyfikowanych Predatorów. Scarface oddał honorową śmierć dla Yautja Swift Knife i Long Spear lecz Stone Heart uciekł (i tak później zginął).

Scarface dostał się do Lucretti apartamentu by rozprawić się z nią, po drodze zabijając jej osobistych ochroniarzy. Predatora pościg za Lucretią doprowadził go do budynku MATKA. Po pokonaniu kolejnych robotów Ulyssesa i strażników, Scarface zmierzył się ze Stone Heart'em i zakończył honorowo życie swojego brata. Scarface odkrył że MATKA to Isabella Borgia, która była utrzymywana przy życiu od 1930 roku przez blood Yautja a dokładniej, krew Scarface'a która prysnęła na Isabellę w momencie kiedy strzeliła Predatorowi w oko. Kiedy miał zamiar ją wykończyć, MATKA aktywowała pole siłowe i wysłała grupę Ksenomorfów która miała uporać się z Łowcą. Predator zaryzykował, wszedł w głąb komory MATKI i zdołał zniszczyć system chłodzenia oraz generator główny co spowodowało wyłączenie zasilenia w budynku i przejście na rezerwową moc. Jednak zapas rezerwowej mocy nie wystarczył żeby zasilić pole siłowe MATKI.

Odkupienie. Edytuj

W końcu zabijając Isabellę, Scarface odkrył że Hunter Borgia przeszedł genetyczną modyfikację i stał się hybrydą cech ludzkich i Yautja. Kiedy Hunter zabił Lucretię, Scarface znalazł jej Ochroniarzy Ronin i przekonał ich że jeśli chcą pomścić śmierć ich przywódczyni, mają mu pomóc pokonać Huntera. Scarface i Ronin stoczyli bitwę z Hunterem na dachu. W pewnym momencie Hunter wycofał się zaczął się wspinać po olbrzymim posągu swojego ojca. Scarface po raz kolejny zmierzył się z nieprzyjacielem w finałowej walce i ostatecznie zdołał go pokonać. Scarface ostatecznie odzyskał swój honor przez wyrwanie głowy Huntera jako swoje ostatnie trofeum z głośnym rykiem i naśladując głos Bruno krzyknął "Ja jestem szefem tego miasta!". Za ostateczne rozbicie rodu Borgia, Scarface został z powrotem przyjęty do klanu.

Scarface-armory.jpg

UzbrojenieEdytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Scarface jest jednym z najsilniejszych Predatorów, zabił ogromną liczbę ludzi, kilku innych Yautja oraz liczne Ksenomorfy.
  • Jego imię - Scarface, pochodzi od blizny na jego prawym oku.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki