FANDOM

Shorty − jeden z Predatorów, występujący w wielu komiksach, był w kaście bezkrwawych Predatorów, imię to nadała mu Machiko Noguchi, oraz występował w klanie Top−Knota.

Biografia Edytuj

Prowadzony przez Top−Knota, klan ruszył na polowanie w celu odszukania królowej i zabranie jej żywcem w celu Krwawych Rytuałów. Wchodzą do gniazda, a nie czujność Shorty'ego mało nie doprowadza go do śmierci gdy ten zostaje zaskoczony przez Robotnicę. Łowca miał ją zabić lecz już to zrobiła za niego Machiko. Predatorzy wyśmiali Shorty'ego, a on od tego dnia miał zamiar pozbyć się Machiko. Po popełnienia przestępstwa na wysokim szczeblu, Machiko staje z Shorty'm w walce w celu sprawdzenia czy jest naprawdę godna tytułu wojownika. Początkowo Machiko zwyciężała lecz przez nieuczciwość innych Yautja, Shorty wygrywa a Machiko zostaje wydalona z klanu. Później, Shorty i Machiko spotykają się ponownie lecz tym razem jest to walka na śmierć i życie. Tym razem, Predator nie może zdobyć przewagi a gdy Machiko mówi do Shorty'ego że "kocha kobiety ludzkie, a szczególnie ją i chce dzieci swojego ojca" wściekł się. Jego złość kosztowała go życie − Machiko odcięła mu rękę ostrzami nadgarstkowymi a następnie wbiła je w jego gardło zabijając go.

Ciekawostki Edytuj

  • Został tak nazwany, z powodu niskiego wzrostu.
  • Drugim tak samo nienormalnie niskim Yautja jest Mahnde.

Uzbrojenie Edytuj

Galeria Edytuj